toget Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har en 80gb WD hd som jeg kjører systemet på og har koblet til en 160 SATA disk (Hitachi), men mitt ASUS deluxe og jeg finner ikke disken, bruker winXP. Har lagt inn drivere. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 aktiver sata med enten en bios instilling, eller en jumper på hovedkortet.... RTFM... Les bruksanvisningen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 start - run diskmgmt.msc Initialiser disken , lag partisjoner og formatter . Lenke til kommentar
toget Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjører DISKBEHANDLING, men den finner bare IDE-disken, jumper er ENABLE. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 prøv og ta vekk jumperen på harddisken Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du trenger ikke "ROPE" Hvilke drivere er lagt inn , SIL 3112 ? Er det A7N8X må du ha IDE Controller 1 master ledig/ubrukt for at sata kanalene virker .Kompis hadde samme problemet. Lenke til kommentar
toget Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 OK, ser ut til at det er vanskelig for meg å se opp og ned på en PC, beklager styret, men trodde SATA-jumper stod i enable, det gjorde den ikke. Alt er bra nå, neste gang skal jeg se HK fra riktig side:))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå