salah Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Heisann. Jeg har to spørsmål angående leveringstid. Hvor lang tid bruker Microplex på å levere kabinetter? Og hvor lang tid bruker Komplett.no på å levere et hovedkort? Jeg bestilte på Torsdag natt, rundt kl. 23:30, når vil jeg få det mon tro? Takker for svar. Hilsen en som aldri som aldri har handla datadeler!! Lenke til kommentar
SuperDeformed Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Komplett liker gjerne å bruke en dag eller tre før de sender HKet, så du må regne med 5-7 dager før du har det. Microplex pleier å være raskere, uten at jeg skal si noe helt sikkert. Regn med 3-5 dager fra dem, så er det vel realistisk. Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Vel, jeg for min del har gode erfaringer med både komplett og microplex når det gjelder leveringstider. Problemet er at slikt varierer. Av og til kan det ta lengre tid osv. Dette gjelder begge deler. Men i de fleste tilfeller skulle både hovedkortet og kabinettet vært sendt dagen etter at du bestilte Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bestil fra netshop, så slipper du lang leveringstid. Hvis jeg bestiller før kl3, får jeg varene hjem til meg neste dag. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 komplett kan bruke opp til 1 uke og microplex opp til 5 dager kanskje.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Oki takk. Kan jeg regne med at varene er hos meg mandag? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Oki takk. Kan jeg regne med at varene er hos meg mandag? ja nå sånt dah.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvis delene er på lager så bruker de som regel fra noen timer til et døgn før de får sendt varen. Posten bruker derimot opp mot en uke (inkl helg) dersom du bor litt langt unna senderen. Edit: Kan du ikke bare sjekke pakkesporingen for å få vite hvor i posten pakken var registrert sist? Endret 30. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Så gøy!! Synd jeg ikke kunne få dem idag for jeg kjeder meg sånn Eller vent litt, jeg bestilte torsdag natt, og det er før kl. 15 igår så KANSKJE jeg har en sjangse til at det kommer hjem?? Sorry for at jeg er FOR ivrig, har aldri handla deler før Lenke til kommentar
dmx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Så gøy!! Synd jeg ikke kunne få dem idag for jeg kjeder meg sånn Eller vent litt, jeg bestilte torsdag natt, og det er før kl. 15 igår så KANSKJE jeg har en sjangse til at det kommer hjem?? Sorry for at jeg er FOR ivrig, har aldri handla deler før du kan jo sjekke hvor de delene er akkuratt nå ved å bruke www.posten.no og søke etter de.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har aldri, eller veldig skjeldent hatt mer enn 2 leverings tid fra Komplett, oftest så om jeg bestiller på en Mandag, har jeg det på Onsdagen. Kun et tilfelle igjennom 4-5års bruk, og det var da de hadde total database crash, varen ble forsinket en uke, men det er bare en bagatell. Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis jeg skriver pakkenummer, kan noen sjekke da? Eller skal pakkenummeret være hemlig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvis du går inn på den linken til posten som er i noen poster over her, så ser du helt til høyre på siden at det står Sporing av pakker. Skriv inn nr. der og trykk søk verre er det ikke... Edit: Og ordet >du< kom løpende inn fra venstre etter å blitt etterlatt ved start av skriving av posten... Endret 30. oktober 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Problemet er at den ikke finner noen ting på det nummeret. Jeg hadde fått en mail fra Komplett.no der det sto en hel haug informasjon og helt nederst på mailen sto det "Pakkesporing". Jeg kopierte det nummeret, trykka søk og fikk fram dette: Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret. Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Problemet er at den ikke finner noen ting på det nummeret. Jeg hadde fått en mail fra Komplett.no der det sto en hel haug informasjon og helt nederst på mailen sto det "Pakkesporing". Jeg kopierte det nummeret, trykka søk og fikk fram dette: Ingen data funnet. Det finnes ingen opplysninger registrert på det oppgitte sendingsnummeret. Kontroller at sendingsnummeret er riktig inntastet. Dersom nummeret er riktig, ta kontakt med nærmeste bedriftspakkesenter, eventuellt innleveringssted. Posten er veldig trege med å oppdatere pakkesporinga si. Prøv om feks 12 timer, så vil du set at den sikkert var ankomstregistrert for mer en 12 timer siden. AtW Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Da har nok ikke pakken kommet til ett postkontor enda. (ligger hos komplett eller er på vei) Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Oki slettes pakkenummeret når pakken har kommet fram til Postkontoret? Takker for all hjelp jeg har fått! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis jeg skriver pakkenummer, kan noen sjekke da? Eller skal pakkenummeret være hemlig? Du bør ikke offentligjgøre pakkenummeret nei. Da kan noen skrive ut pakkesporingen og dra ned og hente pakken din som om det var deres. Kanskje ikke så fristende om du har bestillt på oppkrav, men om du har betalt med visa el. så er det jo litt dumt å miste pakken din. Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvis han har fått et pakkenr må vel pakken være hos posten og ikke komplett, ettersom d er posten og ikke komplett som finner på de nummerene. Trodde den skulle vært registrert å hele greia jeg da men jeg tar sikker feil Oki slettes pakkenummeret når pakken har kommet fram til Postkontoret? pakkenr'et er d samme hele veien til du henter den Endret 30. oktober 2004 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
salah Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Oi!! Kanskje jeg skulle sjekke posten nå! *GåOgSjekkePostenIgjenFordiJegErIvrig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå