wazzza Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hey. Noen lure hoder som vet hvor jeg kan få kjøpt 7" touch lcd-skjerm? Har saumfart i-nett men fant ingen webshops som solgte det. Helst i Norge.. Mhv Øystein Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Et Google søk kommer opp med i alle fall to produsenter: Google: 7" touch screen Kontakt dem og spør om de har noen norsk distributør. Geir Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Litt ustrukturet søk, så det kan sikkert optimaliseres, men jeg husker ikke regex for eller.. https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) www.carputer.no http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...&products_id=31 Endret 30. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Jeg antok at han faktisk mente 7" og ikke 17"... Brukes visst blant annet i biler til GPS kartsystemer. Edit: Fredrikrb hadde en link. Geir Endret 30. oktober 2004 av tom waits for alice Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Note to self: les tråden skikkelig neste gang OT: dritbra sigg Geir Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjenner en som har handlet derfra, og Carputer var helt ok. enden, da! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 http://www.carputer.no/Shop/product_info.p...&products_id=31 2400X480 punkter på 7"? 340 ppi horisontalt. Ganske heftig. (Og dyrt...) Enden: Takk. Tror den kommer på mandag! Geir Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Fant en på en utenlandsk side der de solge 7" touchscreen til halvparten av det de skulle ha på carputer.no. Men da er det sikkert dårligere kvalitet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Om det er meningen trådstarter skal ha denne i bil så er det ekstremt kult, har vært med og sett i en bil med pc, der han hadde en laptop festet inne i bilen og en ekstern disk under setet, satt og så på musikkvideo og Top Gear i bilen, med touchscreen som fungerte som mus mener jeg å huske. Det var tøffe greier, man bør kjøpe seg et trådløst\bluetooth- tastatur i tillegg, så lite som mulig. EDIT: Det er visst denne skjermen jeg har sett. Endret 30. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mac Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Det er vell ikke bilen min du snakker om Fredrik? Den skjermen funker bra den.. eneste jeg er litt skuffet over er lys-styrken.. kontrastforholdet er bra nok.. Skikkelig deilig å se på om natta, perfekt lysstyrke for det.. men for bruk om dagen er den noe lys-svak.. Har fått tips om at hvis jeg har en strømforsyning som leverer 12v på den så lyser den sterkere.. nå har jeg en sånn "støy-dempings krest" mellom skjermen og batt-spenninga.. denne er det desverre en del spennings-fall over, men den må være der. Det er det "egget" som følger med... menne.. fin skjerm.. Endret 30. oktober 2004 av Mac Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det er vell ikke bilen min du snakker om Fredrik? Jo, Karl Jeg synes den var ganske fin når vi prøvde den, det var jo i grålysningen. På et lan for alle dere som lurer på hva fanken jeg gjorde i bilen til Mac klokka 6 om morran. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå