Gå til innhold

Morsomme commander/notepad filer

stbe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm..jeg har funnet ut, at det er greiere å bare trykke på den knappen ved siden av cd-rom`en , vet ikke om dere har en slik knapp (siden du spør etter et program som kan gjøre det), men min er hvit, og er til høyre for "cd-skuffen".

Kan også bare gå i "Min Datamaskin" og velge eject på cd-rom`en.

Lenke til kommentar
Hmm..jeg har funnet ut, at det er greiere å bare trykke på den knappen ved siden av cd-rom`en , vet ikke om dere har en slik knapp (siden du spør etter et program som kan gjøre det), men min er hvit, og er til høyre for "cd-skuffen".

Kan også bare gå i "Min Datamaskin" og velge eject på cd-rom`en.

hehe, enig med deg. Er så trist med folk som vil ha BAT scripts.

Det er ganske simpel programering. Lær deg det selv.

Lenke til kommentar

Hvis du slår av brannmur og antivirusprogram, så får du nok opptil flere programmer som utfører slike "kule commander". Går sikkert enda fortere om du surfer på litt tvilsomme sider, og laster ned alt du kommer over av *.exe filer.

Siden det er en god regel å ikke kjøre filer en får tilsend, som en ikke vet hva inneholder, ser jeg ingen grunn til å bidra til å lage slike filer, eller å være med på å senke terskelen for å kjøre slike.

Kanskje jeg overreagerer, men de du sender disse filene til synes kanskje ikke det er like moro som deg. Selvsagt avhengig av hva filene gjør.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan også bare gå i "Min Datamaskin" og velge eject på cd-rom`en

lættiz, den beste forum posten ;D hehe... .bat filer er enkelt, og google.com hjelper deg me det :>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...