Theo343 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Virker som om NB vifta kan komme i veien? Står (nothing has in a 55mm diameter has to be higher than 39mm). NB vifta på dette kortet er ganske høyt? Epox 8rda6+ Pro Zalman Endret 30. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei, Du kan finne en liste over kompatible HK her.. Mvh Kimmer Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Det er samme linken som jeg la opp over og 8RDA6+ står ikke på listen. Dvs det er ikke testet. Derfor jeg spør her... Det skal være en ny NB kjøler på 6+ Endret 30. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
eloole Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Jeg har et epox ep8-rda3+ Med den samme viften i kobber. Du må passe på at ingen av kondensatorene treffer festene til viften. Jeg måtte kappe feste, sjekk den samme Zaalman linken. Northbrigde viften må også kappes i. Du må tilpasse det hjørnet som pekker mot cpu vifte. Endret 3. november 2004 av eloole Lenke til kommentar
eloole Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Kjøp den i kobber Den koster bare 50 spenn mer Endret 3. november 2004 av eloole Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har kobber versjonen av den kjøleren og den er ikke så stor nederst. men de øverste cm på den er 11cm diameter Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det er ikke lett å prate med EPoX, har i 5 dager forsøkt å få fornuftige svar. Her er noen av de.. Asia er typisk kundevennlige og USA dont give a f... <firstname>, Are these type of fan on the AMD recommended lists. Sound like they are not industry standard, for best result purchase a fan on AMD recommended lists. Thanks www.amd.com NOTE: Thank you for your interest in EPoX products and contacting our support department. If you reply ensure to include all previous E-mail text. It will prevent unnecessary delays and guarantee the fastest possible response. ========================================================= Technical Support Department EPoX International, Inc. [email protected] www.epox.com ========================================================= Visit the EPoX store for all those hard to find motherboard accessories... BIOS chips, heatsinks, cables, and much more! <https://www.epoxstore.com/> <<<<Epox Spotlight>>>> EP-8KDA3+ (NF3 250Gb) <http://www.hothardware.com/viewarticle.cfm?articleid=526> EP-8HDA5+ (VIA K8T800) <http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reviews/epox8hda5plus/index.html> EP-4PDA5+ (Intel 865PE) <http://www.tweaknews.com/reviews/epox/> -----Original Message----- From: Posted At: Tuesday, November 02 Posted To: EPoX-Support Conversation: About to buy 8RDA6+ Pro and CPU cooler, but need info. Subject: SV: About to buy 8RDA6+ Pro and CPU cooler, but need info. Fra: EPoX Support [mailto:[email protected]] Til: Emne: 8RDA6+Pro_INFORMATION_G0341_ need.CPU cooler info_W Dear sir The board can not use Zalman CNPS7000B-C cooler . because it is to wide and too low,it will touch the Electric capacity and chipset 's cooler. The SLK-947-U cooler may be can used,but you must checck the 4 holder wide. Lenke til kommentar
eloole Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) Det funker veldig bra for meg men du må Tilpasse litt. Jeg har nå en idle temp på 40c og load temp på 49 med en 3200+ barton. Med original vifta var den på 48c idle og 60cload. Endret 11. november 2004 av eloole Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 hvor mye må du tilpasse? Lenke til kommentar
eloole Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du må fjerne Ca 1,5 cm av feste på den ene siden. Det andre du må gjøre for og få Northbrigde viften på plass igjen er å kappe litt av det ene hjørnet(på skrå) Jeg brukte en Stanley kniv.. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Du må fjerne Ca 1,5 cm av feste på den ene siden. Det andre du må gjøre for og få Northbrigde viften på plass igjen er å kappe litt av det ene hjørnet(på skrå) Jeg brukte en Stanley kniv.. Stemmer, har 8RDA6+ Pro selv og det jeg måtte gjøre var å sage litt av festet på ene siden, og pusse litt av NB-kjøleren. Brukte Dremel. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2004 Forfatter Del Skrevet 11. november 2004 Ok, men den mister ikke noe særlig egenskap altså? Det var så myk at du kunn skjære med kniv? kult Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Ok, men den mister ikke noe særlig egenskap altså? Det var så myk at du kunn skjære med kniv? kult Du kutter bare litt av grillen, og litt av plasten på viften. Den mister ikke kjøleevne. Lenke til kommentar
eloole Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Du trenger ikke kutte grillen.Hvis du bøyer den etter vifta, ser resultatet mye bedre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå