porcelaiN Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hei Jeg har et litt dumt spørsmål kanskje. Jeg har nettop følgt Telenor Online sin guide om hvordan man skal gjøre om Speedtouch modem til en router, eller omvendt. Men da funket ikke internetten som før, altså at den ikke connecter automatisk og at jeg ikke trenger å koble opp mot Online ADSL med en vanlig kobling. Før hadde jeg ikke et ikon for å koble meg opp. Den var på en måte en måte satt opp på LAN. Men jeg vil gjerne ha det til det gamle igjen, men jeg vet ikke hvordan Kanskje dette var litt dårlig forklart, beklager. Takk på forhånd Stish Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Ikke helt sikker på hva du har gjort. Om du var inne på nettsidene og fulgte instrukser? Om du går inn her www.online.no/adsl så bør det meste du trenger stå. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Følgte de ja.. Men når jeg skal gå inn på gateway adressen min, så funker ikke det. Den står heller ikke i Kjør->CMD->ipconfig Der står bare en annen en som er helt feil Så derfor er det litt vanskelig å bytte tilbake Edit: Her er bildet Endret 30. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Du har ikke prøvd å resetter modemet tilbake til fabrikkinnstillingene? (Fikk ikke frem linken din) Lenke til kommentar
JimL Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Han glemte visst at store/små bokstaver har en viss betydning http://www.12px.net/bilder/hw/Nettverkprob.JPG Ville også forsøkt å resette routeren, hvis ikke det går, finn ut hva slags utstyr du har og post det her. Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er vel snakk om at tomson-boksen din er satt opp som modem. Du vil ha det tilbake til router Se her Burde funke Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 vembi: Nei, fordi jeg får ikke gått på gatewayadressen min.. Den funker liksom ikke. Se det bildet.. så ser du at den ikke har noen gateway adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå