Nismo Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Noen som har vært borti at Flashget stjeler nesten "hele linja"? IE blir nesten uten respons når flashget laster ned noe...Lukker jeg flasget fungerer IE igjen. Jeg har ikke dette problemet hvis jeg bruker IE som nedlastingsprogram, eller bruker andre program som bruker internett (Outlook Express, Kazaa, osv) Lenke til kommentar
keithho Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Kanskje du har misforstått pointet med programet flashget... DET SKAL NEMLIG BRUKE HELE BÅNDBREDDEN DIN TIL Å LASTE NED FILER! Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Bruk hastighetsbegrenseren i FlashGet da vel? Lenke til kommentar
keithho Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 . . . . . . . - - - - - - - JEPP! Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Gidder dere å bruke flashget :?: Den inneholder spyware av værste sorten jo Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Er det bare flashget som bruker båndbredde på denne måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå