king_pedersen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hei er nå lei av alt som heter luftavkjøling, så vil nå ha vannavkjøling=) jeg bare vet ikke hvilken? helst ikke så dyr, så fant jeg denne ( http://www.thermaltake.com/watercooling/cl...er/cl-w0005.htm ) er dette noe tess? så på noen tester at den var bra, men den var jo så billig? koster 860 kr! Edit: finner ikke GPU kjøling til denne, men passer hvilken som helst GPU kjøling? Endret 30. oktober 2004 av king_pedersen Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Joda! den skal vere mer enn brukbar den! Jeg har selv bestillt det settet... GPU blokk finner du her! Den er også billig... Det eneste dumme er at det "aldri" kommer inn på lager... I en mail fra PS data sa di at det var noe galt med levrandøren... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 da må vi mase litt på de, så at de maser på leverandøren=) Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har dere sett på mpx? Så at de hadde noen inne for noen dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå