Stian_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Hvilken font er lur å bruke? Leste dette om veranda som de fleste bruker: http://www.xs4all.nl/%7Esbpoley/webmatters/verdana.html Lurte også på om hvis jeg tegner noe for hånd, om det blir en bra logo etter jeg har scannet inn eller vil blyantstreken bli for svak? takker for fremtidige replies EDIT: skrivefeil Endret 30. oktober 2004 av Thurloc Lenke til kommentar
N* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 tja, det blir noe annet når du scanner det inn. du kan jo prøve å se om du vil ha det sånn. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Lurte også på om hvis jeg tegner noe for hånd, om det blir en bra logo etter jeg har scannet inn eller vil blyantstreken bli for svak? scan som bitmap fil kjør litt levels i f.eks Photoshop for å få strekene skikkelig du burde kanskje vurdere å trace tegningen til vektorer Font: Du bruker den fonten som passer designet... Er heller ingen problem å bruke Verdana.. Endret 30. oktober 2004 av kvikks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Font:Du bruker den fonten som passer designet... Er heller ingen problem å bruke Verdana.. Jo, man har dette med at Verdana er større enn andre fonter, "linken" i første post peker til en artikkel om det. Uansett, det er ikke så mye å mase om, det går jo greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå