Gå til innhold

File recovery ?

Anbefalte innlegg

Testet er program på serveren min som uheldigvis slettet mesteparten på ene disken når jeg avinstallerte det...

Har prøvd å kjøre div recovery programmer, men alle sliter med det samme problemet: Filer over ca 250MB blir 0KB... (hovedsaklig .iso og .bin filer)

Noen som har en brilliant idè om hvordan jeg skal klare å gjennoprette disse filene?? Endre attributter direkte på disken?????

(Win2003 server NTFS compressed. Intet skrevet til disken etter filene ble slettet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker Easy Recovery Pro i hovedsak jeg. dette er et kjempe bra program. kan også gjenopprette filer fra formatert disk :)

PS: de fleste av (mest sannsynlig alle) recovery programmene koster en slump med penger.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Testet er program på serveren min som uheldigvis slettet mesteparten på ene disken når jeg avinstallerte det...

Har prøvd å kjøre div recovery programmer, men alle sliter med det samme problemet: Filer over ca 250MB blir 0KB... (hovedsaklig .iso og .bin filer)

Noen som har en brilliant idè om hvordan jeg skal klare å gjennoprette disse filene?? Endre attributter direkte på disken?????

(Win2003 server NTFS compressed. Intet skrevet til disken etter filene ble slettet)

Jeg selv har kjøpt ett program som hetter R-Studio

http://www.data-recovery-software.net/

Og det kan man recover større filer med jeg selv har vel recover filer på over 650mb.

Har selv recover 200gb på en disk en gang med det programmet.

Om du laster ned demo kan man vel recover bare filer på 64KB.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...