Autoper Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Testet er program på serveren min som uheldigvis slettet mesteparten på ene disken når jeg avinstallerte det... Har prøvd å kjøre div recovery programmer, men alle sliter med det samme problemet: Filer over ca 250MB blir 0KB... (hovedsaklig .iso og .bin filer) Noen som har en brilliant idè om hvordan jeg skal klare å gjennoprette disse filene?? Endre attributter direkte på disken????? (Win2003 server NTFS compressed. Intet skrevet til disken etter filene ble slettet) Lenke til kommentar
Treat Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hadde saamme prob i går faktisk og File Scavenger V2.1 gjorde biffe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har et program som heter GetDataBack , du burde prøve dette. Menne...hvorfor har du postet 3 slike identiske innlegg? Lenke til kommentar
wil Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) jeg bruker Easy Recovery Pro i hovedsak jeg. dette er et kjempe bra program. kan også gjenopprette filer fra formatert disk PS: de fleste av (mest sannsynlig alle) recovery programmene koster en slump med penger. Endret 30. oktober 2004 av wil Lenke til kommentar
raidmaster Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Testet er program på serveren min som uheldigvis slettet mesteparten på ene disken når jeg avinstallerte det...Har prøvd å kjøre div recovery programmer, men alle sliter med det samme problemet: Filer over ca 250MB blir 0KB... (hovedsaklig .iso og .bin filer) Noen som har en brilliant idè om hvordan jeg skal klare å gjennoprette disse filene?? Endre attributter direkte på disken????? (Win2003 server NTFS compressed. Intet skrevet til disken etter filene ble slettet) Jeg selv har kjøpt ett program som hetter R-Studio http://www.data-recovery-software.net/ Og det kan man recover større filer med jeg selv har vel recover filer på over 650mb. Har selv recover 200gb på en disk en gang med det programmet. Om du laster ned demo kan man vel recover bare filer på 64KB. Lenke til kommentar
Autoper Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Har prøvd samtlige av de programmene dere lister opp, alle har det samme problemet... Aner ikke hvorfor dette skjer?? Har brukt liknende programmer tidligere med sukess. Denne gangen er de viktigste filene umulige Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Brudd på tre-ords-regelen og lite beskrivende emnetittel (merkelig, det der..). Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg