CaSh Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hva max limit med gmail er? Jeg har prøvd å sende par bilder på 8mb, og de kom aldri fram til avsender. Måtte sende en og en, selv om jeg fikk vite at mailen ble sent. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hvis ikke jeg tar feil er det vel 10 mb.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet om de kommer til å øke denne limiten ? til f.eks....tja 700mb ? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 kan jeg ikke se for meg.. er ikke meningen at du skal ha filmsamlingen din der.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 du kan alltids bruke winrar til å dele opp filene+få fila totalt sett komprimert . - Høreklikk på fila f.eks filmen - legg til arkiv. - Splitt til volumer, bytes: Her velger du f.eks 10000=ca 10 mb. Da får du filen din pakket og splittet opp i 10 mb filer, antall filer varierer på størrelse. Da kan du fint laste opp disse med Gmail. Når du pakker dem opp igjen: Alle filene i samme mappe, deretter høyreklikke på en av dem (hvilken er likegyldig) og velg "ekstrakter her". Da vil alt bli hentet fra filene. Du kan så selfølgelig slette de komprimerte filene etterpå Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 du kan alltids bruke winrar til å dele opp filene+få fila totalt sett komprimert .- Høreklikk på fila f.eks filmen - legg til arkiv. - Splitt til volumer, bytes: Her velger du f.eks 10000=ca 10 mb. Da får du filen din pakket og splittet opp i 10 mb filer, antall filer varierer på størrelse. Da kan du fint laste opp disse med Gmail. Når du pakker dem opp igjen: Alle filene i samme mappe, deretter høyreklikke på en av dem (hvilken er likegyldig) og velg "ekstrakter her". Da vil alt bli hentet fra filene. Du kan så selfølgelig slette de komprimerte filene etterpå Jepp, tenker meg at det blir løsningen... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Kan noen finne ut med sikkerhet hvor mange mb man kan sende max? For jeg er ikke sikker på om det er 10mb. For min 8mb mail kom ikke fram. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Kan noen finne ut med sikkerhet hvor mange mb man kan sende max? For jeg er ikke sikker på om det er 10mb. For min 8mb mail kom ikke fram. Kan hende problemet ligger hos mottaker da? Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 fikk sendt og mottat 12mb med Gmail. så det er nok mottaker som plages. Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fant noen linjer om dette i et annet forum : That depends on the attachment. With Gmail, you can send and receive messages up to 10 megabytes (MB) in size. When you add an attachment, the size of a file may increase because transport encodings (the information that allows your message to be safely sent and read) are automatically added. This means that in some cases, attachments that are 6 to 10MB in size may push the total message size above 10MB. When this happens, Gmail displays a warning that your message exceeds the 10MB limit. Lenke til kommentar
zaluman Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg og en kompis har swappet flere gig i løpet av de siste to uker uten problem. Vi har begge lastet ned og opp med gmail drive shell ext. Vi pakker i 10000KB pakker i winrar, noe som forøvrig fungerer utmerket. Vi har en felles konto vi logger på for fildeling, også går det ganske så fort faktisk. Så er det bare å ctrl-c og ctrl-v og vips ...swappe swappe. Hurra for Gmail Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 http://s4.yousendit.com/ er vel litt lettare? Eventuelt eit fildelingsprogram. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hvorfor ikke bruke ftp istedet? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Hva med dette? http://www.itavisen.no/art/1304596.html Lenke til kommentar
hemo Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 jeg og en kompis har swappet flere gig i løpet av de siste to uker uten problem. eg testa noko liknande, men no kjem eg ikkje lenger inn... Eg får feilmelding, når eg klikker til GMail Drive (i Windows Utforsker), men kan logga meg inn frå http://gmail.com Filene ligg som vedlegg, og meldingane har emner som dette: GMAILFS: /Lydklypp.rar [3261968;a;1] For å få tak i fila frå web'en, laster eg .bin-fila ned og gir den nytt namn (det same som står etter / i emnefeltet. Det var alt... Nokon som veit (eller vil spekulera i) kvifor eg plutselig ikkje kjem inn i Gmail-kontoen med Gmail Drive lenger? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 hvorfor ikke bruke ftp istedet? Det lurte jeg også litt på... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Kanksje det var på en skole pc.... Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Tror grensen er på 20Mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå