hermart Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg gikk inn på denne siden (Elkjøp mobilpris rapportering) og informerte om komplett.no's pris på SE k700i, Dagen etter satte elkjøp ned sin pris med 400kr. Hvis flere gjør dette blir i hvertfall ikke telefonene dyrere Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor? Elkjøp og Lefdal eies av samme folka, når du presser prisene deres, får jo ikke vi brukt prisgarantien til Lefdal! Gå¨heller å kjøp det og gå tilbake å få prisdifferansen tilbake. Kjøpte nylig NFS: underground hos Lefdal, 2stk. 1000,- fikk tilbake 750 ,- fordi Spaceworld solgte de til 250,- . Går ikke det hvis sånne folk som deg skal holde på..... =) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor?Elkjøp og Lefdal eies av samme folka, når du presser prisene deres, får jo ikke vi brukt prisgarantien til Lefdal! Gå¨heller å kjøp det og gå tilbake å få prisdifferansen tilbake. Kjøpte nylig NFS: underground hos Lefdal, 2stk. 1000,- fikk tilbake 750 ,- fordi Spaceworld solgte de til 250,- . Går ikke det hvis sånne folk som deg skal holde på..... =) Hvorfor kjøpte du 2 stk av samma spillet ? Lenke til kommentar
hermart Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor?Elkjøp og Lefdal eies av samme folka, når du presser prisene deres, får jo ikke vi brukt prisgarantien til Lefdal! Gå¨heller å kjøp det og gå tilbake å få prisdifferansen tilbake. Kjøpte nylig NFS: underground hos Lefdal, 2stk. 1000,- fikk tilbake 750 ,- fordi Spaceworld solgte de til 250,- . Går ikke det hvis sånne folk som deg skal holde på..... =) Siden nettbutikkene er rimeligst og de fleste ikke har prisgaranti er dette lurt for oss som handler på nettet. I eksemplet mitt nevnte jeg komplett.no, og elkjøp svarer med å si at deres nye pris kun gjelder ved kjøp på internett. Så bruk linken , det er ikke alle som bor i storbyene og kan løpe i butikken! Lenke til kommentar
Tohmy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Elkjøps prisgaranti gjelder ikke mor rene nettbutikker som Komplett eller PSdata. Har mailet litt med kundeservicen dems om dette og de sier at siden te tilbyr kundeservice osv i butikken så gjelder ikke prisgarantien mor nettbutikker. For to dager siden dro jeg på Elkjøp på storo for å kjøpe en k700i etterson at de hadde satt ned prisen på nettsiden sin til ca det samme som nettbutikkene runt omkring har. (2850,-) men i butikken fikk jeg litt sjokk da selgeren skulle ha 3900,- for telefonen! Han argumenterte med merkostnader ved å selge telefonen i butikken og at det derfor var helt naturlig å ta 1000,- mer for telefonen... Jeg argumenterte kraftig i mot og etterhvert måtte han si seg enig i at 1000,- var mye og til slutt solgte han meg telefonen for 2850,- med en sur mine... Min mine var derimot av det noe blidere slaget Lenke til kommentar
hermart Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 For de som ikke har sjekket linken, så står det dette hos elkjøp: ---------------- ALLTID LAVESTE PRIS PÅ MOBILTELEFON På våre sider finner du mobiltelefoner både med og uten abonnement. Vi har som målsetting å ALLTID være billigst, både på internett og i våre butikker og gir deg derfor 30 dagers prisgaranti på alle våre priser. Dersom du finner en mobiltelefon til en lavere pris et annet sted, send oss en mail med informasjon om hvem som er rimeligere, og vi setter ned vår pris automatisk. ------------------- Her står det svart på hvitt at prisgarantien gjelder alle priser, men man kan ikke sammenligne nettbutikkpriser mot vanlig butikkpriser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå