guezz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Synes du siden er en politisk uavhengig vakthund? For meg virker den det. Artiklene mener jeg er velargumenterende og kildekritiske. Dessuten er siden kritisk til begge presidentkandidatene. Factcheck Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Dessuten er siden kritisk til begge presidentkandidatene. Det er langt mer enn to presidentkandidater. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er kun to som har sjanser til å bli president, men de andre små kandidatene stjeler stemmer fra Kerry. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er kun to som har sjanser til å bli president, men de andre små kandidatene stjeler stemmer fra Kerry. ... Mens andre kilder sier at ca. 50% av stemmene som går til f.eks Nader er stemmer fra mennesker som ellers ikke ville stemt, mens de resterende 50% er sånn ca. fordelt likt på de to. Vi vet ikke hva som stemmer før valgresultatet er klart. Dessuten: Det er bedre å stemme på noe man vil ha, og ikke få det, enn å stemme på noe man ikke vil ha, og få det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 FactCheck.org er ganske grei, men han har en tendens til a prove a balansere alt, selv om det egentlig ikke burde vaert balansert. Dvs. hvis Kerry gjor noe galt, sa prover han a finne ting som Bush har gjort galt i samme sammenheng, ogsa motsatt. Det blir litt teit av og til, siden mange ganger har den ene rett og slett tabba seg ut, mens den andre ikke har det. Jeg foretrekker egentlig spinsanity.org mer, selv om de ikke oppdaterer sa ofte (tror jeg, har ikke vaert pa noen av delene i en stund na). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå