Gå til innhold

lego kabbinett? Ville det vært kult?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner en som gjorde det:) Ble kult det er jo lett å forme et kabinett med legoklosser.. Ville ikke bygget et lego kabinett uten på et annet, ville heller laget et lego kabinet av bare lego.. Er vel ikke mye å ta hensyn til annet en at du får skikkelig god luft sirkulering. Gjerne et par 120 mm vifter i bånn som drar inn frisk luft og en 120 mm i topp som blåser ut den varme luften.. Lag deg en god arbeidstegning og begynn med en gang ;)

Lenke til kommentar

Det må jo være genialt å bygge et kabinett av Lego! Tenk på alle mulighetene! Man bygger etter hvor mange vifter og hvilke komponenter man har! Men tror du må 'veltebøyler' inni og en hovedkortplate! Er jo skummelt hvis du av en eller annen grunn mister det i gulvet uten hovedkortplate i. Da faller jo alt av maskinvare ut på gulvet :roll:

Lenke til kommentar

Bygg et kabinett i bare lego du. Som jeg har nevn i LegoJungle så er det HELT TABU å lime lego! :yes: passer på her jeg sitter :mad: he he :p Men begynn med en plate i bånn og bygg deg oppover. Jeg gjorde tabba med mitt og gjøre alle komponenter utilgjengelige. Tenk igjennom hvor alle komponenter skal være og gjør alt veldig lett tilgjengelig! Gleder meg til du begynner... for de skal du vel.... ;)

STÅ PÅ! Vi vil se LEGO kabinetter :yes:

Lenke til kommentar

Har et sånn der togsett av Lego. Kan bruke det til å få bedre tilgjengelighet i det eventuelle Lego-kabinettet som jeg kanskje skal lage. Kan feste hovedkort-plata og harddiskene på noen vogner! På den måten trenger jeg ikke å bruke noe fysisk kraft for å få opp/ut noen deler i datan :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...