Chasseur Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Som emnefeltet beskriver, hvorderer jeg og dekke kabinettet mitt med lego.. Ville det blitt kult? Og er det noe jeg må ta hensyn til? Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Kjenner en som gjorde det:) Ble kult det er jo lett å forme et kabinett med legoklosser.. Ville ikke bygget et lego kabinett uten på et annet, ville heller laget et lego kabinet av bare lego.. Er vel ikke mye å ta hensyn til annet en at du får skikkelig god luft sirkulering. Gjerne et par 120 mm vifter i bånn som drar inn frisk luft og en 120 mm i topp som blåser ut den varme luften.. Lag deg en god arbeidstegning og begynn med en gang Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det må jo være genialt å bygge et kabinett av Lego! Tenk på alle mulighetene! Man bygger etter hvor mange vifter og hvilke komponenter man har! Men tror du må 'veltebøyler' inni og en hovedkortplate! Er jo skummelt hvis du av en eller annen grunn mister det i gulvet uten hovedkortplate i. Da faller jo alt av maskinvare ut på gulvet Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 lim ;o) Sterkt lim. Lenke til kommentar
jingt Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 mange som har gjort det før. ta et søk da vel Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=228609&hl=lego Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Bygg et kabinett i bare lego du. Som jeg har nevn i LegoJungle så er det HELT TABU å lime lego! passer på her jeg sitter he he Men begynn med en plate i bånn og bygg deg oppover. Jeg gjorde tabba med mitt og gjøre alle komponenter utilgjengelige. Tenk igjennom hvor alle komponenter skal være og gjør alt veldig lett tilgjengelig! Gleder meg til du begynner... for de skal du vel.... STÅ PÅ! Vi vil se LEGO kabinetter Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg har en samlng med lego fo rlangt over 25k kr. og vurderer det samme. Jeg har også mye techno, det blir vel fett med masse LEDs. Men kan man bruke de techno stengene og de boltene til og feste hovedkortet? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 techinc stengene er for tykke. sjekk hjemmesida mi så ser du hvordan mitt var festet. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har et sånn der togsett av Lego. Kan bruke det til å få bedre tilgjengelighet i det eventuelle Lego-kabinettet som jeg kanskje skal lage. Kan feste hovedkort-plata og harddiskene på noen vogner! På den måten trenger jeg ikke å bruke noe fysisk kraft for å få opp/ut noen deler i datan Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Et kabinett laget av technic må vel bli veldig luftig. Trenger nesten ikke vifte til å suge ut luft da. Lufta bare "forsvinner" av seg selv gjennom alle de småhullene. Endret 31. oktober 2004 av TT88 Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg klarer ikke se hvordan det er festet. Jeg ser det er en satng, men har aldri sett den biten før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå