thomassit0 Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 me 2.. ikke noe mer å si, GTA SA er knug. Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 samme hos meg blir kjørt ned og bulka som F**N Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Når man fester C4 på motorsykkeln fester den seg ikke på sykkeln, men en halvmeter unna.. Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Når jeg hoppet inn i en dodo, med 2 player stakk hodet til 2 playern ut av taket Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Et par ganger når jeg har slåss har den jeg har slåss mot blitt usynlig. Tror det skjer når man slå en fyr i bakken, uten at han er død, og så begynner å slåss med en ny med en gang. Måtte løpe å hoppe inn i en bil for det var noen som banka meg uten at jeg kunne se dem Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Og når jeg kjører over folk mange ganger så svever likene i luften(eller bare henger der) Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Er folk missfornøyde med spillet? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 nei, vi elsker det!! Alle sammen!! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Oki bra Begynte å lure litt nå ettersom alle var opptatt av å fortelle hvilke bugs de hadde funnet *lettet* Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 har bare funnet en bug på hele spillet (har snart runda det tror jeg) og det er det samme som har skjedd på gta 3 og VC at bakken blir borte og blir blå.. men har bare skjedd ett par ganger.. BTW: :love:ELSKER AT DET IKKE ER NOEN LOADING MER!!!! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hmm. kom ut for noe rart her, kan hende det er minnekortet mitt som er fullt (Har ikke sjekka det enda) men plutselig forsvant et savegame og jeg var 2 missions tilbake i tid.. Men uansett så har jeg kjøpt PS2HDloader nå og HDn blir bestilt iløpet av uka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå