thomassit0 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) vi sitter å spiller nå, og alle kjører helt vilt!!! de kjører drit fort og kjører ned folk og skaper massive kjedekollisjoner overalt og kjører på deg hele tiden hvis du ikke passer deg.merkelig det var ikke sånn før idag når vi spilte. Endret 29. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Er vel ikke akkurat en bug det da... EDIT: Eller. Spørs hvordan man tolker det. Endret 29. oktober 2004 av CobraM Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er ikke det en kode da? Så alle blir gale lissom? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) er da vel det? har aldri opplevd noe sånt med hverken GTA SA eller VC eller 3ern før. vi har ikke brukt noen koder.. vi har bare kjørt rundt og utforska. nå nettopp var det såvidt vi klarte å nå igjen vanlige biler med polti motorsykkelen. Endret 29. oktober 2004 av 2mass Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 er da vel det? har aldri opplevd noe sånt med hverken GTA SA eller VC eller 3ern før. vi har ikke brukt noen koder.. vi har bare kjørt rundt og utforska. nå nettopp var det såvidt vi klarte å nå igjen vanlige biler med polti motorsykkelen. Sikker på at du ikke bare rota deg utpå motorveien da? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 det skjedde både på motorveien og småveier andre steder.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Det skjedde meg og, og jeg tviler på det er noen bugg. Kom etter et skikkelig vanskelig oppdrag med MYE skyting rundt om kring..så blei det sikkert sent ut "nyhetssending" til npc'ene..og vips så har vi kaoskjøring og panikk. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Skjedde meg og...Bare noen få sekunder. Også midt inni en vill police-chase... Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hmm... det holder med å bare krasje litt på motorveien, og så vil de bilene bak kjøre inn i deg.. Og DA bil det KAOS! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 /me har lyst på Ps2 og GTAsa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Tror nok ikke dette er noen bug nei. Tror rett og slett at man har gitt sjåførene en litt mer aggresiv kjørestil her enn på Vice City. Synes egentlig bare at det er bra jeg. Virker mer realistisk da, enn å putre rundt i noe som ikke kan ha vært mer enn 20 km/t på Vice City. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 bugg 1: noen bestemte steder der det skal være assfalt,ser man gule kryss istedet. bugg 2: etter å ha spilt fra 3-10, tok det lenger tid før byggninger og slikt ble skarpere. MEN FETT SPILL DELUXE! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hmm, hos meg loader ting (objekter osv.) mye tregere etter 20-30min. Men den første bugen jeg fant er : Når man kjører ut i en elv og skal svømme til land. Man kan ikke bevege seg hvis man ikke går innpå pause og ut igjen Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hmm, hos meg loader ting (objekter osv.) mye tregere etter 20-30min. Men den første bugen jeg fant er : Når man kjører ut i en elv og skal svømme til land. Man kan ikke bevege seg hvis man ikke går innpå pause og ut igjen Det er rart, for det fungerer hos meg Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 kan ikke skjønne åssen vi kan ha forksjellige bugs når alle sitter på samme spill i samme maskin Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Nei, jeg synes det er litt rart jeg også... men det funker som sagt fint hos meg Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Does the framerate still stutter? Is pop-in and draw distance still an issue? Are there any collision quandaries or other graphics-related bugs? Are the sound effects still tame by other action game standards? Does the AI ever have stupid moments or not perform the way you'd want it to? And is it true that there's absolutely no form of online play whatsoever? To be honest, the answer to all those questions is a definite yes. But an even better question to ask (and one that has a lot more direct impact) is, "Do any of the issues explored above really detract from the overall experience?" In a word: No. Det er det eneste jeg har opplevd, men ingen seriøse bugs. Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Bug 1: Etter noen minutters utforsking fant jeg en neger som sto med rulletrappa på hoftenivå. Bug 2: Ute etter å kapre med et hood, får som vanlig en haug gangstere etter meg, plutselig stopper alle andre enn meg og en av mine medbrakte gangstere. De to andre blir sittende i bilen. Noen av fiendene gikk det an å skyte, de døde men datt aldri i bakken. En annen fiende gangster ble bare stående og tok i mot ca 100 kuler før jeg gav opp og stakk av. Generelle bug: En del problemer med generering av veibane ved kjøring i høy hastighet. Det blir som i VC, veibanen ser ut som en svær vanndam. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Når jeg kjører veldig fort lenge (for eksempel med NRJ 500, for de som har funnet den ) og så slakker fort ned igjen, tar det noen sekunder før grafikken rundt meg går fra "tåkete, utsmørt" modus til det normale... Det samme skjer iblant med bygninger som beholder avstandsteksturene side (er det det det heter?) noen sekunder selv om jeg står nesten inntil dem. men sånt er bare gøy! I <3 SA! EDIT: leif Endret 1. november 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå