poppo Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hi Er det mulig å ta opp en samtale med k700i? Er k700 og k700i samme telefon? pål Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg har ikke hørt om noe program til det ennå, men er ikke 100% sikker at det ikke finnes. k700 og k700i er samme telefon ja! Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja det er mulig å ta opp samtale. Når du prater med noen trykker du bare inn joysticken og velger ta opp samtale elns. Lenke til kommentar
poppo Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Takker Men kan det tas opp ubegrenset med tid, er det bare 1-2 min,eller til minne er fullt: Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Takker Men kan det tas opp ubegrenset med tid, er det bare 1-2 min,eller til minne er fullt: Video å lydopptak kan du ta opp til minnet er fullt.. så jeg tipper det er det samme i denne situasjonen å Lenke til kommentar
poppo Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Det høres bra ut Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Takker Men kan det tas opp ubegrenset med tid, er det bare 1-2 min,eller til minne er fullt: Ja det er "ubegrenset". Det er også der du kan gjøre my andre ting med samtalen. Ikke det at jeg husker det ifarta, men det er bare å trykke så finner man det ut. Lenke til kommentar
Psychoman Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hvordan man slår av kamera- og videolydene på k700? Snakker da om knipselydene når man tar bilde og pipelyden når man starter opptak. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Tror ikke det går ann.. Eller du må sikker inn på selve telefonen og slette de lydfilene da.. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hvordan man slår av kamera- og videolydene på k700? Snakker da om knipselydene når man tar bilde og pipelyden når man starter opptak. Det skal faktisk ikke være mulig å slå av denne lyden ettersom mobilkameraer har blitt brukt til så mye snikfotografering at mobilprodusentene ble pålagt dette for å hindre slikt. ^ Lang setning. Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jo du kan slå av lyden. du går på profiler, så setter du den på møte. da er lyden av Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jo du kan slå av lyden.du går på profiler, så setter du den på møte. da er lyden av ikke på nyeste FW Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hvaaa?! ikke?! *snufs* det var domt, fordi den lyden er sikkelig irriterende enkelte ganger Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Synd at lyden faktisk er så irriterende at jeg vurderer å bruke angreretten, mer irriterende kameralyd skal man se lenge etter. Greit man kan ha lyd, men ha i det minste en vanlig kameralyd isteden for noe som høres ut som en stukken gris. Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Synd at lyden faktisk er så irriterende at jeg vurderer å bruke angreretten, mer irriterende kameralyd skal man se lenge etter. Greit man kan ha lyd, men ha i det minste en vanlig kameralyd isteden for noe som høres ut som en stukken gris. Lool, enig med deg der. Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 lal. heelt enig. alle som har sett på mobilen min ser jo seff på kamera, så hver gang de tar et bilde, ler dem. det er litt flaut. SE bomme litt der ja.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lyden på nyeste FW har blitt enda høyere trur jeg.. nå har den på en måte en Skjærende lyd samtidlig... Lenke til kommentar
thord Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 LOOOL! hva tenker de på? litt unødvendig av SE.. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 hmm, SE har ikke lov til å slå av lyden på kameraet. Det finnes regler for det! Lenke til kommentar
TechBoy Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 At dem ikke har lov å slå av lyden er greit, men å ha en skikkelig teit irriterende lyd er helt uforståelig. Dem kan heller ha en ordentlig kamera/knipse/blitzlyd når man tar bilde, jeg tar ikke bilder pga det høres helt for jævlig ut. Er ikke så imponert over K700i og kameralyden er en av grunnene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå