Stig-Arne Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 altså, problemet er jo ikke merkelig egentlig.. Selv er jeg på mitt andre kort, 1. døde pga andre omstendigheter, og jeg kan ikke si jeg har merket noen av delene. Det første kortet åpnet jeg opp til 16x1 og 6vp og der opplevde jeg aldri problemer i noen spill Spiller til daglig, Halo, Call of duty, CMR3 og har ennå ikke opplevd dette. Har ennå ikke gjort noe med kort nr.2 som jeg bruker nå men. Det at pcutstyr.no prøver seg på å med tanke på å si at det er hardwaren din som er for svak er reinspikka BS, de er og har aldri vært til å stole på, spesielt når det gjelder returer. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er dette ett problem som kan komme etter en stund? Jeg har hatt mitt i en og en halv uke nå, i dag har det plutselig bjynt å klikke midt i 3DMark f.eks... Kjørte igjennom 3DMark etter jeg kjøpte det, da gikk alt helt fint. Lenke til kommentar
frodd Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Er dette ett problem som kan komme etter en stund? Jeg har hatt mitt i en og en halv uke nå, i dag har det plutselig bjynt å klikke midt i 3DMark f.eks... Kjørte igjennom 3DMark etter jeg kjøpte det, da gikk alt helt fint. Mitt kort krasjer ikke i 3dmark, men i 3d krevende spill av den yngre garde. Ikke de eldste som red faction 1 og half-life 1. Snodige greier! Endret 30. oktober 2004 av frodd Lenke til kommentar
frodd Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Bør jeg sende kortet tilbake? Her er det jo helt klart mangler.. Eller er det andre årsaker til problemet mitt? Lenke til kommentar
frodd Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg kan også nevne at hovedkortet bare støtter AGP 4X. Tror ikke dette har så mye å si da... Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hei! For tre uker siden fikk jeg mitt Gainward GeForce 6800LE etter å ha kjøpt det hos pcutstyr.no. Problemet er at dataen krasjer når jeg kjører 3D krevende spill. Jeg har tidligere skrevet til pcutstyr.no om dette, men de mente at resten av hardwaret mitt ikke var godt nok. Dette har jeg vanskelig for å tro ettersom jeg har prøvd flere forskjellige spill som alle krever forskjellig. Jeg har prøvd med lave innstillinger, men resultatet er alltid det samme. Dataen krasjer og skjermen blir svart. På "www.techsupportforum.com" fant jeg tråd som beskriver problemet mitt, og nå lurer jeg på om dette kan være problemet. "This is great news for all GeForce 6800LE owners who got this anoying crashing problem when starting 3D applications. What was wrong?? The answer is this: The GeForce 6800LE has 16 pipelines but only 8 of them work. When a 3D program starts it detects 16 pipelines and starts sending graphical data for 16 pipelines while only 8 of them can do the job. So the computer crashes because of a massive overload of data. This is a hardware issue made on many GeForce 6800LE cards." Mitt hardware er: Asus P4SGX-MX PC3200 512MB Hitachi 160GB 7200RPM Intel Pentium 2,8GHz Spill jeg har prøvd som krasjer er: Doom 3 Breed GTA: Vice City The Sims 2 De har alle til felles at de krasjer etter et visst tidspunkt, selv under de laveste innstillingene Kan noen hjelpe meg? Er skjermkortet dødt? Jeg kan også nevne at jeg fikk 2400 poeng i 3dMark05... På forhånd takk til all hjelp! Intel Pentium 2,8GHz??? Om du noensinne blir lei av den har jeg en MEGET gammel pc som kunne tenke seg en oppussing Lenke til kommentar
frodd Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Om du noensinne blir lei av den har jeg en MEGET gammel pc som kunne tenke seg en oppussing hehe.. det er ikke den som er problemet, uansett hva pcutstyr.no hevder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå