Darquan Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hei har et merkelig problem med mitt nye hovedkort og det integrerte lydkortet på dette.. HK: Asus P4P800-E Deluxe Lyd: realtech AC`97 feil: lyden kommer og går... og noen ganger spiller den av filer med raskere eller tregere fart har prøvd og legge inn nyeste oppdaterte drivere sign 29.09.04 alt annet på HK fungerer utmerket håper noen vet hva jeg snakker om og har et løsningsforslag... eneste jeg ikke har prøvd enda er bios update Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Prøv ein bios flash også. Har samme hk. Har hatt problemer med at lyden har forsvunnet av og til, men da trur eg det var digital kabelen mellom hk og surroundforsterkern som var problemet. Lyden kom igjen når eg tok kabelen ut og inn av forsterkern. Den har aldri spelt av lyd for sakte eller for fort. Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 hjalp og flashe bios... ble bra med ver. 1004.1 dette er da tydeligvis et problem med ver.1003.4 Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 At lyden spilles av for sakte eller for fort høres heller ut som en software feil i avspillingsprogrammet du bruker eller noe sånt! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 eg har vel p4c800 hk... i875 vs i865 det vel. Lenke til kommentar
Darquan Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 neida... lyden kutta igjen... tok bare en del lenger tid denne gangen... ender med og sende HK i retur tenker jeg... er nødt til og være hardware feil Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 det syntes jeg du skal gjøre også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå