Spiffen Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Akk, når kommer dette spillet til PC eller seXBox ? hva med å søke det er minst 5 stykker i ver post om GTA . SA som spør om det samme og det er minst like mange svar. jeg hører mest på Radio X og Radio Los Santos men har mye igjen av spillet Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Liker Radio X og DST.. ROCK RULER Endret 16. november 2004 av K9 Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Radio Los Santos all the way dude! Lenke til kommentar
embark Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er det en radiokanal som spiller klassisk musikk? Var morsom i GTA3 å høre på klassisk mens jeg lagde stooore kjedekollisjoner. :!: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 K-DST er den eneste jeg har giddet å høre veldig mye på, men jeg skifter ikke radiokanal heller jeg da, hører mest på den som kommer på automatisk Lenke til kommentar
Gege Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan høre på det meste. Men rap og hip-hop er bannlyst i min bil. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kan høre på det meste. Men rap og hip-hop er bannlyst i min bil. Amen to that! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 V-rock!!! Men liker best å legge inn egne MP3's, selv om det kan lagge litt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 V-rock er i vice-city..ikek i san andreas KCTR blir bare bedre og bedre jo mer jeg hører på. OG Loc vs Lazlow..hahahahaha Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Uhmm..Det er sant, my bad. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 KCTR blir bare bedre og bedre jo mer jeg hører på. OG Loc vs Lazlow..hahahahaha :!: Lenke til kommentar
FuJJi Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 radio X 4eva....de andre er jo ikke no bra....kanskje dst...noe bra på den Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 K-DST og K ROSE Du må jo selvfølgelig høre på K-ROSE når du først er ute og kjører traktor/pickup/annet bonde-kjøretøy Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Det er Radio X, men jeg svitsjer rundt og for å høre på de andre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Synes det er så utrolig morsomt når jeg er ute på landet og kjører diverse hillbilly-kjøretøy jeg - samtidig som jeg hører på den værste køntrimusikken (ja, jeg veit det skrives sånn;)). Det som gjør det så bra er at jeg er den største, veltrente badass gangbanger'n - som hører på sånn musikk :!: Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Master Sounds! Den kanalen har mye bra! Spesielt kult er det å kjøre rundt i en senka "Blade" og høre på War- Lowrider.! Radio X har og noe bra! Og dst til motorsykkel! Sf-Ur er den verste kanalen! Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Digger Sf-Ur jeg! =) Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 WCTR er jo genial. . radio x og K-DST er også fete, så er den noen kule sanger på csr. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Så klart Radio Los Santos! Det er den digge musikken fra de "gamle" dagene hehe. Kommer masse gode minner med den musikken. Det er alltid digg å høre på. Ellers så har Playback bra musikk og. Yes, rap det går på her ja. Lenke til kommentar
LiaLoco Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Digger bare RAP!!! Radio Los Santos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå