Arve Systad Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Slik jeg forsto det, ville han at man skulle sette height på selve innholdsdiven etter hvor mye innhold man har. Det blir for meg ulogisk å måtte manuelt gi en bakgrunnsdiv egenskaper etter hvordan forgrunnsdiven er? Det kan hende det bare er meg. CSS er ikkje semantisk, HTML er(/er ikkje) semantisk Altså - Om han vil presantere innholdet sitt på en tåpelig måte som er framstilt med CSS, så betyr det ikkje at han nødvendigvis bruker HTMLen sin feil Men - ulogisk er det. Derimot er ingenting gjort feil. edit: For å vise et dårlig eksempel, så kan du lage en zengarden der du har satt * { display: none } Med den stilregelen vil ingenting vise, men sida er fortsatt 100% semantisk lagt opp. Endret 29. oktober 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det kan hende det bare er meg. Det har ikke noe med sematikk å gjør, så der er nok bare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå