Gå til innhold

divene like lange?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
oki, men det går ann å bruke begge delene, men den arve87 nevnte er mer riktig, er det dere sier?

Ja, i grunnen er det det vi sier. Datatings metode er feil og usemantisk, mens Arves link viser akkurat hvordan det /skal/ gjøres. Anbefaler deg å liksågodt legge om med en gang, slik at du slipper det når du er blitt vant til height-elementet. :)

Lenke til kommentar
oki, men det går ann å bruke begge delene, men den arve87 nevnte er mer riktig, er det dere sier?

Ja, i grunnen er det det vi sier. Datatings metode er feil og usemantisk, mens Arves link viser akkurat hvordan det /skal/ gjøres. Anbefaler deg å liksågodt legge om med en gang, slik at du slipper det når du er blitt vant til height-elementet. :)

Det er _ikkje_ usemantisk å gjøre det på datating sin metode, men berre fryktelig vanskelig og tungvindt.

Lenke til kommentar
Det er _ikkje_ usemantisk å gjøre det på datating sin metode, men berre fryktelig vanskelig og tungvindt.

Slik jeg forsto det, ville han at man skulle sette height på selve innholdsdiven etter hvor mye innhold man har. Det blir for meg ulogisk å måtte manuelt gi en bakgrunnsdiv egenskaper etter hvordan forgrunnsdiven er?

Det kan hende det bare er meg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...