MaxCPU Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Noen som vet om og evnt. gjerne når Gamecube ventes å bli billigere. Leste at prisene var satt ned i USA og at det var ventet at den også ville synke i pris her i Norge... Hvor mye kan det være snakk om i så fall? Lenke til kommentar
Chester Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 koster jo "kun" 2000,- nå har også hørt rykter om at den er satt ned til litt i overkant av 150 dollar.... kanskje det ville lønne seg for deg å bestille den der ifra, men da må jo du også kjøpe spill der i fra... både fordeler og ulemper.... men så er 2000,- ikke så mye for en konsoll hvis man liker slike Mario-spill Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 I USA vil prisen ende opp på 1200 kroner nå....norske priser sies å også skulle senkes litt...men ikke forvent det store prisfallet... Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 23:28, Chester skrev:har også hørt rykter om at den er satt ned til litt i overkant av 150 dollar.... Det er ikke rykter. Les denne artikkelen. Lenke til kommentar
Chester Skrevet 23. mai 2002 Del Skrevet 23. mai 2002 det er jo "ingenting" for en så bra konsoll, men alikevel kunne jeg heller tenkt meg burken Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 23. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2002 Grunnen til at jeg "godt kan vente litt" er at jeg allerede har Xbox... Tenkte jeg bare evnt. skulle kjøpe Gamecube også. Hvis det stemmer det som står i overnevnte artikkel kan jeg godt vente noen uker for å spare 500,- selv om maskinen allerede er billig! Lenke til kommentar
HardCubed Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det er lite trolig at GC kommer til å bli billigere, før det har gått noen måneder, eller at Sony & Microsoft setter ned prisen på sitt Hardware. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Nintendo setter ikke prisen ned før MS eller Sony gjør det, det kan du være sikker på. En ting du også kan være sikker på, det er at Nintendo vil beholde prisfordelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå