OgnOmm Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har akkurat fått installert vannkjøling og er storfornøyd over at alt fungerer overraskende bra. Men så starter problemene... Jeg skulle jo seff prøve å klokke litt mer.. Har epox 8rda3+, xp3000+, geil gd pc3200 1024mb, 9800xt (softmodda) Jeg fikk av en merkelig grunn floppy feil når jeg prøvde meg på 2100mhz... Nå kjører meg på xp2800, og det funker greit. Jeg prøvde å nappe ut floppykabel, disable i bios og alt slikt, uten nytte. En annen ting er at jeg må ta ut og inn stømkabelen til psu for å få igang igjen maskina når jeg skrur av psu (noe som skjer en del når jeg klokker og det klikker) Det verste er at en kamerat med samme hk og psu har akkurat samme problemet. (chieftech 360" psu btw) Noen som har lignende problemer, kanskje med løsninger på problemet mitt? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Nå viser det seg at cpu kanskje er tiltmaks... Klarer ikke boote windows på org. instillinger... org er 166*12,5.. må ned på 166*12 for at win booter... hva er det da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå