sull Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Hei, jeg har et problem her. Lynet slo ned i PCen, som førte til at NESTEN alle komponentene røk. Jeg prøvde i dag Harddisken min på den andre pcen; noe som førte til at alt gikk bra til den kom etter visningen av Windows XP ikonet helt i starten. Etter d forsvant, fikk jeg bluescreen i under et halvt sekund før pcen restartet seg og prøvde om igjen; og da skjedde akkurat d samme med blue screen osv. Spørsmålet mitt er da; kan jeg fikse dette problemet uten å formatere harddisken eller uten å miste alle filene mine ? og hvordan? Endret 29. oktober 2004 av sull Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei. Om du ikke har samme hovedkort i begge maskinene, så er det mulig du bør installere Windows på nytt igjen, er noe med driverene til hovedkortet... Du kan og kjøre en repair via Xp cd'n din Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ok prøver d vettu, men bare la forslagene renne inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå