Gå til innhold

Pris galopp på Samsung D500


Anbefalte innlegg

D500 er også finere enn de overnevnte telefonene....

Synes du ja, ikke alle som synes det samme som deg vet du ;)

Han kan vel si hva han syns selv om du ikke er ening :hrm: Skjønner ikke vitsen med å quote og lage en post om at man ikke trenger å være enig i design.. unødvendig post bare for å få sagt at man ikke liker mobilen(slått ned i sin egen tråd :cry: ) *raportert*

Han bare kommentere når ikke alle synes at hans s700 er bra/fin. Har du ikke lagt merke til det før nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

begynner å bli litt lei av denne sutringen til folk! I mine øyne går det ikke ann å sammenlikne s700 og d500, det er tross alt to vidt forskjellige telefoner! er du kin på en telefon som er stor men som har minnekort fordi du absolutt skal kunne lagre så h*****es mye på telefonen, gå for s700. Kvaliteten blir bedre og bedre, men du kommer ikke så langt med 1.3 MPx uansett. Setter du derimot litt, og da mener jeg bare LITT, mindre krav til hva muligheter på telefonen anngår, er d500 er utrolig bra alternativ. Liten og sexy, mot stor og litt flere funksjoner. Vil du ha en mobil som utvider bukselomma, men som du kan lagre 100.000 bilder på, gå for s700. Eller vil du ha en liten med mindre plass til bilder, men som ser adskillig bedre ut? Det er de avgjørende faktorene du må ta stilling til.

 

Det mener nå jeg :yes:

Lenke til kommentar

Er personlig ikke helt enig enn det, men som tidligere nevnt; det kommer helt ann på hva telefonen skal brukes til. Jeg ville ikke kjøpt s700 pga kameraet, der er d500 bedre. Kvaliteten på kameraene er for dårlige på begge telefonene til egentlig å kunne brukes til noe uansett... Pris er en annen sak; d500 er billigere, og det er ikke mange funksjoner s700 har som d500 ikke har. Er disse funksjonene likavel livsnødvendige, er det jo ikke noe å sette spørsmålstegn ved... Seff, s700 er dritt bra, men personlig klarer jeg ikke missunne de som har den, den er så umenskelig stor og klumpete! nei, mitt hjerte ligger hos små, sexye telefoner, og i denne sammenhengen, D500 :thumbup:

Lenke til kommentar
. Jeg ville ikke kjøpt s700 pga kameraet, der er d500 bedre.

S700i sitt kamera har bedre kvalitet.

Vil først påpeke at min bakgrunn for denne uttalelsen er bildere som ble linket til tidligere i posten, men du har nok ikke prøvd D500 in action du heller.

 

Har nå sett på disse sammenligninsbildene utallige ganger og hvis du virkelig mener at S700i tar de beste bildene trenger du alvorlig tykke brilleglass! :hmm:

 

Jeg er objektiv, holdt på å kjøpe S700i selv både før og etter at jeg fikk vite om utsettelsen av D500.

 

Smag og behag, men var ikke dette en D500 tråd? Så la oss prate om denne modell da og ikke noen forsvare forbrukslånet sitt på S700i ;)

Må selvfølgelig tas med en stor klype et eller annet..

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar

Er enig med det siste innlegget, men det er litt vanskelig å diskutere d500 når ingen har den :) Da blir det å diskutere rundt den...

 

Hvordan får du bildekvaliteten til s700 til å være bedre enn d500? Kan du vise meg ett bilde der s700 tar bedre enn d500? Har ikke sammenliknet dem så veldig mye, men det første som slo meg er d500 rett og slett er bedre... Men på en annen side, kjøper man mobil for å kunne ta de beste familiebildene, har man missforstått noe...

Lenke til kommentar

Det finnes en mellomting mellom speilrefleks og mobilkameraer, men det blir litt off-topic...

 

Så lenge folk er fonøyde med mobilene sine er det vel ingen som kan si hva som er best for hverken den ene eller andre :ermm: Tilfredsstillelse kommer direkte fra forventninger :) forventninger fra ønsker, ønsker fra behov. Så kan man diskutere behov, det er det det helle bunner opp i

Lenke til kommentar

Var innom Japan foto i Akersgata. Der hang det faktisk reklame for D500. Så jeg spurte selvfølgelig med et lite håp om de har fått den. Det hadde de ikke, men han i butikken var under den formening at den skal være ute neste uke. Jeg tar nok det med en klype salt. Men han hadde hørt at grunnen til tilbake kallingen var feiltrykk i manualen.

 

Hvis det var tilfelle hadde jeg fint tatt 500kr avslag på mobilen for å få en feil manual....hvem leser manualer forresten??

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Elkjøp på skøyen har D500 i databasen, som betyr at hovedlageret har fått den inn. Han som jobbet der sa han ville være veldig overrasket om den ikke kom inn på mandag.

 

Men prisen for uten abo var over 5 000 kr, så det gjorde jo den butikken ganske uaktuelt.

 

Jeg kan se det som sansylig at Elkjøp kan klare å få dem før mange andre da de sikkert kjøper inn i et så stort kvanta at de får foretrukken behandling. Hvor mindre leverandrører handler lenger bak på listen.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Elkjøp på skøyen har D500 i databasen, som betyr at hovedlageret har fått den inn. Han som jobbet der sa han ville være veldig overrasket om den ikke kom inn på mandag.

 

Men prisen for uten abo var over 5 000 kr, så det gjorde jo den butikken ganske uaktuelt.

 

Jeg kan se det som sansylig at Elkjøp kan klare å få dem før mange andre da de sikkert kjøper inn i et så stort kvanta at de får foretrukken behandling. Hvor mindre leverandrører handler lenger bak på listen.

 

AKIRA

Nei Elkjøp har ikke noe prioritering av det da de ikke er de som selger mest mobiler i norge...det er ofte salgsleddet til rene telenor og netcom butikker som blir prioritert...pluss at de som regel tar de ifra sverige osv..

Endret av Mobildude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...