Gå til innhold

Pris galopp på Samsung D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange er det vel ikke, men noen er det. Uansett er ikke det noe særlig representativt for resten av landet, ettersom de fleste som har GX30 har skaffet den på en spesiell måte, og kanskje derfor fortalt om det på forumet.

 

Når det gjelder V800, som jeg regner alastor siktet spesielt til. Den er til Vodafone, og kun vodafone. Det er også tvilsomt at det skal komme en ikke-vodafone versjon, som det gjorde med F500i.

Lenke til kommentar
Når det gjelder V800, som jeg regner alastor siktet spesielt til. Den er til Vodafone, og kun vodafone. Det er også tvilsomt at det skal komme en ikke-vodafone versjon, som det gjorde med F500i.

Skulle ikke forundre meg hvis SE slipper en modell som heter Z1020 som har ca. de samme spesifikasjonene som V800, bare at den er for alle, ikke bare Vodafone :)

 

EDIT: skriveleif :(

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
Når det gjelder V800, som jeg regner alastor siktet spesielt til. Den er til Vodafone, og kun vodafone. Det er også tvilsomt at det skal komme en ikke-vodafone versjon, som det gjorde med F500i.

Skulle ikke forundre meg hvis SE slipper modell som het Z1020 som har ca. de samme spesifikasjoner som V800, bare at den er for alle, ikke bare Vodafone :)

Det skulle forundre meg, ettersom de i intervjuer etter presselanseringen av V800 sa at det ikke skulle skje, i motsetning til mitt brukte eksempel F500.

 

Vi får vente å se. Alt er mulig. Men om de lanserer en operatørfri versjon av V800 har de gått imot hva de selv sa.

 

edit:

Jeg siterer amobil.no i sin artikkel om V800:

Tidligere har Sony Ericsson lansert operatørfrie versjoner av telefonene sine etter en stund. For eksempel kom den Vodafone-låste modellen F500 etterhvert i en ny versjon kalt K500, som i dag selges over disk her i Norge. Dette vil imidlertid ikke skje med V800.

 

- V800 kommer til å forbli eksklusiv for Vodafone. Vi kommer ikke til å lansere en lignende modell for andre markeder, slik vi har gjort med F500, forteller markedssjef for Sony Ericsson Norden, Jakob Rydén, til amobil.no.

 

Det burde vel ikke være noen tvil nå? Tvilsomt at markedssjefen for SonyEricsson Norden farer med løgner.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Tror dere den kommer på markedet før jul? Jeg har allerede solgt min S65. Venter bare på at denne kommer.

jeg har også solgt min s65.. eller solgt og solgt... jeg fikk pengene tilbake hos elkjøp...;) s65en var jo eledig... gleder med til d500! håper den funker bedre enn s65!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sorry vis dette er tatt opp før, men ser den koster 3800 i Sverige uten binding. Hvil jeg spare noe på å kjøpe denne der? (med tanke på frakt og sånt) Hvordan er det da med garantien?

 

Ser den koster 3700 i Danmark, Men Spørsmålet er det samme.

Husk at du må legge til 24% mva når du handler fra utlandet. Da kan du regne ut selv om det er noe å spare.

Lenke til kommentar

Den moben er snasen !!!!!!!!! :thumbup:

 

Hvor lenge kan du filme ? er det noen som veit det.

 

Hvordan er det med programmer og software. Jeg har en E700 nå og jeg finner ingen steder hvor man kan laste ned kule JAVASPILL ?? Det er ingen som støtter Samsung feks i Se & Hør å andre blader når det gjelder slike tjenester. Det er alltid Nokia som får lasted ned allle spillene. Jau du har Samsungmobile.com ,men den suger hardt !!.

 

Noen som vet ?

Lenke til kommentar
Den moben er snasen !!!!!!!!! :thumbup:

 

Hvor lenge kan du filme ? er det noen som veit det.

 

Hvordan er det med programmer og software. Jeg har en E700 nå og jeg finner ingen steder hvor man kan laste ned kule JAVASPILL ?? Det er ingen som støtter Samsung feks i Se & Hør å andre blader når det gjelder slike tjenester. Det er alltid Nokia som får lasted ned allle spillene. Jau du har Samsungmobile.com ,men den suger hardt !!.

 

Noen som vet ?

www.zegde.no , www.mobile9.com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...