Gå til innhold

Pris galopp på Samsung D500


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
samsung pris setter generelt mobilene sine altfor høyt.

 

men den prisen webbutikkene setter er for at man skal bestille mobilene og dermed være nesten garantert et salg, slipper lagringsplass osv blir billigere å selge da

Høyt??

 

D500 , 1.3MP kamera, 262.000 farger = 4000,-

S700i, 1.3 MP kamera, 262.000 farger = 7000,-

 

Hvem priser høyest? :whistle:

Det er ikke noe rart at S700i er dyrere enn D500 når den har: Bedre skjerm, bedre kamera, radio og minnekort

At det var? Bedre kamera? For det første, så foreligger det ingen tester av kameraet til D500 ennå. For det andre, så er samsung sine VGA-kameraer de beste i klassen, hvorfor skulle det være annerledes i megapikselklassen?

 

Skjermen er hakket bedre, det er fullstendig riktig. Og den mangler radio og minnekort.

 

Men den er i tillegg en goood del større enn D500, spesiellt i oppslått modus.

 

Nå spør jeg deg, rettferdiggjør prisforskjellen på 2000,- en plass til minnekort og en større skjerm, som medfører meget klumpete design?

 

Hvor mange vil svare ja her?

Lenke til kommentar

hummm...nettopp oppdaget at det svirer rundt 2 ulike bilder av Samsung D500. Det er noen små detlajer.

 

Ut fra hva jeg har lest om at D500 skal endre hvordan man navigerer på en Samsung mobil. Feks at OK knappen nå er å trykke ned på joystick.

 

Så spekulerer jeg i at dette er en tidlig prototype:

ssd500_00.jpg

 

Og at dette er den som vil komme i salg:

779_1.jpg

 

Det jeg kan se er forskjellig er at det øverste bilde IKKE har OK stående på knappen i midten. Den har en litt mykere form på hele dekselet. Skjermen virker dypere, knappene virker mer udefinerte. Nesten som om de er myk plast. Det er ikke uthevet "prikker" på side knappene, og utforomingen på høytaleren ser annerledes ut en på bilde nr 2.

 

Har ikke tenkt over dette før, men da jeg kom over disse to bildene ble jeg litt overrasket. Jeg håper inderlig at det er bilde nr 2 som kommer i salg. Den ser strammere og mer gjennomført ut.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...