Gå til innhold

Pris galopp på Samsung D500


Anbefalte innlegg

3600 * 1,24 = 4464kr...

 

 

Vel det stemmer ikke helt. Man kan få trekt ifra den svenske momsen.

Har ikke gjort dette fra Sverige før, men har handlet fra Tyskland flere ganger.

De fleste er da villige til å trekke fra den tyske momsen(16%) på forhånd.

Etterpå sender jeg dem bare en kopi som viser at jeg har betalt norsk moms.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S700 synes jeg er overpriset selv om den har mye bra, men den burde hatt Symbian Os og hvert en del mindre for å være den ultimate telefon nå ffår tiden!

En venn av meg fikk låne en S700i i et par dager her for en uke sia, eller noe..og da fikk jeg prøve den litt...jeg for min del, syns ikke den hadde så voldsomt mye av ting og tang..men så er jeg ganske kravstor, når det gjelder mobiler...var fornøyd med mengden på funksjoner på min 6600 i noen uker, bare :whistle:

Lenke til kommentar

hmmm..foruroligende informasjon for min del i denne testen:

Mobile Review test

 

For det første er oversettingen heller tvilsom, så denne er jeg veldig usikker på hva menes med:

Synchronization with MS Outlook is not offered and thus many people may say the program looses its attraction. But it could be this way if a special phone and MS Outlook data converter was not included into the package, it works correctly and no problems appear, notebook, organizer, mail data is transmitted correctly.

 

Jeg er ærlig talt veldig usikker på hva som konluderes med her...

 

men på slutten av artikkelen:

D500 won't suit those who need full synchronization with MS Outlook they'd better buy a smartphone.

 

Hva er "full synchronization"? Jeg trenger å overføre mine kontakter, og kalender oppføringer.

 

Så nå ble jeg veldig usikker...

 

men det stod noe spennede mot slutten:

D500 could be considered the leader of the product line but the company will represent its successor on CeBIT or a bit later. The difference is in a camera, more memory, a bit changed software and very well characteristics (improvement of the majority of functions). D500E version will also be available from the beginning of the year. EDGE will be realized in the model but as for me, it's not so necessary for the majority of users.

 

hmmm...har høye forhåpninger til denne mobilen asså...men den MÅ synche med outlook!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

jo, men som etablert faktum nå er at det aldri er til å stole på. itale har hatt bekreftet datoer siden november på når D500 skulle komme, men det har ikke stoppet dem i å endre den titt og ofte. Så fakum er....

 

...den kommer når den kommer, og ingen kan 100% sikkerhet si når. Men helts engang før nyttår!!

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Da har endelig 1.desember kommet! ...må vel kanskej vente til i morgen, men er sykt klar for å ta en tur innom en mobilforhandler eller to i morgen og sikle litt :yes:

 

Telebutikken på Trondheim Torg, eller hva det nå var i farten, annonserte jo d500 i avisen for en ukes tid siden :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...