Gå til innhold

Pris galopp på Samsung D500


Anbefalte innlegg

Litt morsomt å se på prisguide de siste dagene. Etter som fler og fler nettbutikker får den inn på lager så legger de seg lavere og lavere i pris. For en mobil som ikke er i salg enda.

 

Jeg tolker det som at interessen rundt akkurat denne modelle er enorm, og butikkene regner med at den som har lavest pris når den kommer inn vil måke inn ganske godt.

 

Som nevnt i en annen post har min leverandør bekreftet levering på

Silver: 01.12.2004

Black: 08.12.2004

 

Så da får vi bare vente å se hvor langt ned den kan krype..vært fint å fått den til rett under 4000 kr...det er jo bare 2-300 kr til.

 

AKIRA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det er lave priser, men etter en uke eller to vil prisen til mobilen kansje stige igjen. Slikt sjedde det med 7610 i finland. Første uken var prisen på 525 euro men etter litt så steg prisen opp til 670 euro i samme butikk.

 

Men håper det samme ikke skjer med D500. :!:

Lenke til kommentar

hmmm..endringer hos min forhandler på Samsung D500.

 

Silver: Bekreftet 10.11.2004 (mao om 8 dager)

Black: Ubekreftete 10.11.2004.

 

Det er over en mnd før tiden. Det er vel første gang jeg har sett noe slikt skje, og jeg regner med en slik endring ikke ville skje om de ikke har gode signaler på at det vil skje...så..da er det ikke lenge igjen!!

 

Som dårlig nyhet ser det ut til at prisen har stabilisert seg på litt over 4100 kr. Men det er jo ikke så hel gærnt heller.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
samsung pris setter generelt mobilene sine altfor høyt.

 

men den prisen webbutikkene setter er for at man skal bestille mobilene og dermed være nesten garantert et salg, slipper lagringsplass osv blir billigere å selge da

Høyt??

 

D500 , 1.3MP kamera, 262.000 farger = 4000,-

S700i, 1.3 MP kamera, 262.000 farger = 7000,-

 

Hvem priser høyest? :whistle:

Det er ikke noe rart at S700i er dyrere enn D500 når den har: Bedre skjerm, bedre kamera, radio og minnekort

Lenke til kommentar
samsung pris setter generelt mobilene sine altfor høyt.

 

men den prisen webbutikkene setter er for at man skal bestille mobilene og dermed være nesten garantert et salg, slipper lagringsplass osv blir billigere å selge da

Høyt??

 

D500 , 1.3MP kamera, 262.000 farger = 4000,-

S700i, 1.3 MP kamera, 262.000 farger = 7000,-

 

Hvem priser høyest? :whistle:

Det er ikke noe rart at S700i er dyrere enn D500 når den har: Bedre skjerm, bedre kamera, radio og minnekort

Bedre kamera? Bedre skjerm?

 

Nja, er du helt sikker på dette da? :hmm:

 

Syntes IKKE kameraet er dårligere. Og det finnes det vel ikke noe bevis for heller? ( enda )

 

Er skjermen dårligere? Den er MINDRE, men definitivt IKKE dårligere.

 

JA, den har radio, det har ikke D500.

 

D500 har 80 MB INNEBYGGET minne. S700i kommer med MINDRE minne, men plass til minnekort. Skal du passere D500 må du kjøpe større brikke.

Da blir prisfoskjellen som allereder er nesten 3000,- STØRRE.

 

Er det da verdt det? :whistle:

 

JEG syntes IKKE det.....

 

Men smaken er som baken.

 

Jeg argumenterte MOT påstanden om at Samsung er høyt priset. Det mener jeg fortsatt

Lenke til kommentar
AKIRAx24 ; Er det lov å spørre hvem som er forhandleren din da ? Kunne vært greit å få D500 rindt midten av november ja :-) Ser at det er flere som venter den inn den 19. November.

er ikke så vanskelig å gjette seg til det da, enten dangaard, brightpoint eller telefast.

ingen av de...

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Vel, jeg trodde AKIRAx24 var en vanlig kunde som mange andre av oss, og at han handlet på Xd, komplett el. lignenede.

Men nå kommer jeg fra Elkjøp, og der får de inn D500 over helgen her :-D

Så da så.

Prøvde både den ene og den andre mobilen, og der er som andre har beskrevet; en smakssak.

Hadde S700 hatt EDGE og G3 så hadde jeg gått for den. En D500 holder vel til man skal ha neste generasjon uansett !

Lenke til kommentar

Hadde S700 hatt EDGE og G3 så hadde jeg gått for den. En D500 holder vel til man skal ha neste generasjon uansett !

Heter det ikke 3G?

 

Btw:

S700 synes jeg er overpriset selv om den har mye bra, men den burde hatt Symbian Os og hvert en del mindre for å være den ultimate telefon nå ffår tiden!

Lenke til kommentar
AKIRAx24 ; Er det lov å spørre hvem som er forhandleren din da ? Kunne vært greit å få D500 rindt midten av november ja :-) Ser at det er flere som venter den inn den 19. November.

er ikke så vanskelig å gjette seg til det da, enten dangaard, brightpoint eller telefast.

ingen av de...

 

AKIRA

jamen så hvilken det er da...de tre er hvertfall de eneste i norge som er å regne med når det gjelder mobiler i større kvanta. norek o.l. er jo bare en liten fjert i forhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...