FalcoN200285 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg så på disse i microplex http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZIVDM80]vifte-pakningene[/url] eller er de bedre ? vifte-pakning og hva med disse sitter de godt dempene skruer til viftene! jeg vil ha litt støydempene pc på grunn av pc i soverommet! p.s. jeg har viftejusterer! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tror ikke at du skal forvente all-verdens av de pakningene, mht støydemping. Derimot vil de sørge for en tett montasje mellom vifte og kabinett, og det kan jo også ha sine fordeler. Lenke til kommentar
Fretless Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har funnet at de hvite pakningene er tykkere, mykere (silikon aktig) og passer bedre til viftene. Den sorte er ganske tynn og hard og har/hadde ikke hull til monteringsskruene. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ok så de hvite pakningene er bedre! da gjelder det bare dempene skrune da! Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Del Skrevet 7. november 2004 ingen som har peiling på det? Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 dem duger sikkert bra vettu Eirik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå