BinX Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg står for at skulle købe et camera.. Jeg vil gerne have et godt allround camera, dvs gode still, video, makro, mørke billeder osv... Indtil videre har jeg øjnene på 3 cameraer, men kan ikke bestemme mig. De er : Canon Powershot s1 IS Fuji Finepix s5000/s5100 Minolta Dimage Z2 Jeg har været inde og kigge reviews på dem alle men kan bare ikke bestemme mig.. Nogen med nogle erfaringer eller lignende ?? Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis jeg må have lov til at forvirre dig endnu mere, så er der jo også Minolta Z3, der har billedstabilisator og Olympus C-765, som mange her på siden virker til at være meget tilfredse med... Ved ikke om du har overvejet disse, men de kunne være alternativer. Lenke til kommentar
BinX Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvis jeg må have lov til at forvirre dig endnu mere, så er der jo også Minolta Z3, der har billedstabilisator og Olympus C-765, som mange her på siden virker til at være meget tilfredse med...Ved ikke om du har overvejet disse, men de kunne være alternativer. Nu har jeg kigget mig meget omkring, og har da også haft kigget på netop denne model. Jeg har dog valgt at sortere den fra da jeg har læst en anmeldelse som nævnte nogle ting jeg ikke var vild med mht dette camera. Nogle af de negative ting var : Images seemed soft and noisy Poor low light focusing; no AF-assist lamp Lens is on the "slow" side EVF and LCD are small, low resolution Plastic body scratches easily; SD card slot cover ready to break off at any moment Camera bundle is not great Derfor har jeg valgt at sortere den fra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå