GTI2 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Har cpg-nuke og får denne feilen: On /html/index.php?name=Content While executing query "SELECT * FROM cms_pages_categories" the following error occured: Table 'juventus_cpg.cms_pages_categories' doesn't exist Hvordan kan jeg lage denne databasen i phpadmin, noen som kan skrive noe kode, så jeg får laga den? Mvh. GTI2 Endret 29. oktober 2004 av GTI2 Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 du må opprette en ny database og legge inn navnet på den i config.php. Noen kan dette via phpmyadmin og noen må gjøre det direkte mot mysql servern. kommer litt an på host sin løsning Lenke til kommentar
GTI2 Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) jeg vil helst ha koden til php-admin, det er det eneste jeg i alle fall forstår...Noe som: CREATE TABLE cms_pages_categories Men jeg må ha noe mer i koden, for det står bare at jeg må legge til values? Skjønner ikke noe av det.. Endret 29. oktober 2004 av GTI2 Lenke til kommentar
robgar Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du må ha Kollonnene: CREATE TABLE tabell_navn ('Kollone1', 'Kollone2') Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå