kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=1&Catg=11307 Se her se her ja. En kar som sikkert har handlet inn flere billige eksemplarer, for så å prøve å utnytte mangelen på eksemplarer i butikkene. Blir spennende å se om han klarer å tjene noen hundre kroner på det eller ikke. En ting er sikkert, jeg ville aldri kjøpt det fra han Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 er det ikke bare 2 spill a ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ca 600 kr. inkl. frakt, hvorfor ikke kjøpe det i en butikk for 100 kr. mindre?? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=14...um=1&Catg=11307 Se her se her ja. En kar som sikkert har handlet inn flere billige eksemplarer, for så å prøve å utnytte mangelen på eksemplarer i butikkene. Blir spennende å se om han klarer å tjene noen hundre kroner på det eller ikke. En ting er sikkert, jeg ville aldri kjøpt det fra han sikkert kjøpt i utlandet til kanskje 300kr og her selger han for 579kr.. du kan kjøpe de i Russland i hvertfall.. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ca 600 kr. inkl. frakt, hvorfor ikke kjøpe det i en butikk for 100 kr. mindre?? akkuratt.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Nå er det ikke alle som er så opplyste som oss her på forumet vet dere;), så det er godt mulig han kan tjene noen penger på det, selv om det kun er to eksemplarer. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Er man desperat nok kjøper man det kanskje. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Er man desperat nok kjøper man det kanskje. Det er veldig mye mulig, men hvis man er desperat så har man vel sikkert skaffet seg et eksemplar på forhånd tenker jeg. Ble litt dårlig norsk i den setningen der, og kanskje litt feil betydning - men dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå