Theo343 Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) produksjonskostnadene går helt klart ned, sikker derfor de har gitt de ut til omtrent samme pris som 130nm... slik at de tjener mer pr. CPU i startfasen. Men jeg håper at 90nm vil gå under 130nm i pris slik prodkostnaden skulle tilsi. Men det er jo et nytt og bedre produkt som adpåtil virker å være en god klokker som 130nm ikke var, så det er ikke alltid så lett å forutsi hva som vil skje når trykket kommer. Endret 31. oktober 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Joa, men går de noe vesentlig opp blir jeg litt overrasket... Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) NÅ kan de bestilles hos netshop også !! http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4839 og http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4838 estimert levering er visst 6. november Endret 1. november 2004 av josteinsen Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) vil disse funke på alle socket 939 HK? tenker spesielt på shuttle sin Endret 1. november 2004 av chil Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Joa, men går de noe vesentlig opp blir jeg litt overrasket... Betryggende :-). Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 NÅ kan de bestilles hos netshop også !! http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4839 og http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4838 estimert levering er visst 6. november Hmm her kostet de 100,- mer enn på databutikken i helgen? Er det pga. valuta? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Netshop er vel blandt de dyrere nettbutikkene, men de tar det igjen på service Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Netshop er vel blandt de dyrere nettbutikkene, men de tar det igjen på service Netshop er slettest ikke blandt de dyreste butikkene, tvert imot! De er billig og bra Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Joa, men går de noe vesentlig opp blir jeg litt overrasket... Betryggende :-). Ikke sant? Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Netshop er vel blandt de dyrere nettbutikkene, men de tar det igjen på service Netshop er slettest ikke blandt de dyreste butikkene, tvert imot! De er billig og bra Synes du en 8. plass betyr at de er blandt de billige? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Hw.no sin webshop guide er bare bøll uansett. Gidder ikke handle ut i fra den Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Netshop er vel blandt de dyrere nettbutikkene, men de tar det igjen på service Netshop er slettest ikke blandt de dyreste butikkene, tvert imot! De er billig og bra Synes du en 8. plass betyr at de er blandt de billige? Ja, og hadde du lest og sett på testen litt nøye, istedet for blindt å tro på det som blir framlagt så hadde du sett det du også Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Hvis du fyller opp handlevogna på hardware.no så skal du lete lenge før netshop dukker opp. Jeg blåser i grunn i det, for jeg går ikke kun etter pris når jeg handler men netshop er ikke blandt de billigste! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Jeg vil ha NF4 med SLI Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Nå har komplett også startet salget av de nye prosessorene også selv om de ikke er på lager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå