Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Tok en spontan avgjørelse og kjøpte meg en ny mobil i dag. Jeg skulle ha en billig sak og lurte på om de hadde noen flere T 610 med Youngtalk igjen. De hadde èn igjen og den skulle jeg få. Jeg kom til kassen og fikk en eske med en post-it lapp som det stod "ulåst" på. Med tanke på at jeg skulle bruke det gamle sim-kortet min, var vel dette riktig. Så var det en del kluss med dataen før jeg fikk gå. Jeg tok den med hjem og skrudde den på, med mitt sim-kort inni. Etter å ha tastet pin-koden fikk jeg beskjed om å sette inn riktig sim-kort. Kan det hende at de har gitt meg et låst produkt? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja du har nokk fådt et låst produkt, grunnen til at det er "feil" simkort er at det er feil oppratør.. gå og klag Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 http://unlockshop.no låser opp telefoner for kr 29 (Er ikke sikker på om de har T610 i produktbasen sin, men du kan jo ta en titt). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Får gå å få låst den opp i morgen, gratis, der jeg kjøpte den. Ikke noe jeg kan gjøre nå? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Får gå å få låst den opp i morgen, gratis, der jeg kjøpte den. Ikke noe jeg kan gjøre nå? Nei, ikke hvis du heller vil dra på butikken enn å betale 25 kr for en kode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå