Gå til innhold

Er call of duty bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine favoritter for tida er Foy og Bocage. Synes mp-delen er veldig god, og uenig i at tilleggspakka ikke gav mp-delen noe ekstra. United Offensive introduserer tross alt tanks, jeeps, 88's, flammekastere, nye rifler, mulighet til å sprinte, nye mp-maps og nye game-types.

Lenke til kommentar
Mine favoritter for tida er Foy og Bocage. Synes mp-delen er veldig god, og uenig i at tilleggspakka ikke gav mp-delen noe ekstra. United Offensive introduserer tross alt tanks, jeeps, 88's, flammekastere, nye rifler, mulighet til å sprinte, nye mp-maps og nye game-types.

UO, gav COD alt det trengte for å bli enda bedre i MP :cool:

Lenke til kommentar

Jeg prøvde COD: UO bare litt i multiplayer, men på den korte tiden føltes det ut som at jeg virkelig var en del av WW2!

Konge følelse!

 

Forøvrig, grunnen til at jeg ikke fortsatte var fordi jeg spilte warez-versjonen, og brukte en serial fra et fransk forum til å spille på nett.

Og når jeg brukte den, var det jo tross alt en stakkar en eller annen plass på jorda som ikke fikk til å logge seg på, så jeg slutta.

Lenke til kommentar
[iC' date=27/03/2005 : 17:26] Jeg prøvde COD: UO bare litt i multiplayer, men på den korte tiden føltes det ut som at jeg virkelig var en del av WW2!

Konge følelse!

 

Forøvrig, grunnen til at jeg ikke fortsatte var fordi jeg spilte warez-versjonen, og brukte en serial fra et fransk forum til å spille på nett.

Og når jeg brukte den, var det jo tross alt en stakkar en eller annen plass på jorda som ikke fikk til å logge seg på, så jeg slutta.

Da kan eg anbefale deg å kjøpe COD med UO, du får fatt i dem for en billig penge azz!! KAnon MP og ww2 feeling! Asbolutt vedrt pengene!!

Lenke til kommentar
[iC,27/03/2005 : 17:26] Jeg prøvde COD: UO bare litt i multiplayer, men på den korte tiden føltes det ut som at jeg virkelig var en del av WW2!

Konge følelse!

 

Forøvrig, grunnen til at jeg ikke fortsatte var fordi jeg spilte warez-versjonen, og brukte en serial fra et fransk forum til å spille på nett.

Og når jeg brukte den, var det jo tross alt en stakkar en eller annen plass på jorda som ikke fikk til å logge seg på, så jeg slutta.

Da kan eg anbefale deg å kjøpe COD med UO, du får fatt i dem for en billig penge azz!! KAnon MP og ww2 feeling! Asbolutt vedrt pengene!!

Nei, det er egentlig for sent å begynne å kjøpe gamle spill nå. Jeg kjøper jo faen meg alle som kommer ut nå! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...