Gå til innhold

Brothers in Arms, muligens lansert Januar 2005.


Anbefalte innlegg

Kom over dette intervjuet hos Eurogamer med dette spørsmålet:

 

Eurogamer: When do you hope to have the game finished?

 

Stephen Palmer: It depends on the platform. You know how development is, I don't want to make promises, but I sure hope we're done by Christmas. We have a clear picture of what we have to do to finish it and we're working hard to get there. We've made sacrifices in places where we think it will not compromise fun and the quality of the product in order to bring the product out to the public.

 

Svaret ble diskutert rundt på deres forum, og Randy som er leder for prosjektet ga sin kommentar til svaret:

 

This is always a tricky one.

 

On one hand, we don't mind giving feedback about how we're tracking. On the other hand, we hate it when people take that as the gospel.

 

Development has many ups and downs and tradeoffs and other things that affect uncertainty.

 

Currently, Stephen Palmer's comment is about right. Before the end of the year, we'll be pretty much done with it. But, there is space between done and shipped. For the console games, there are all kinds of certification steps and approval steps, then, of course, there's manufacturing and distribution.

 

For the PC, there are less approval steps, but lots more work in compatibility and configuration engineering. There's a lot of extra work that has to go into the PC version to deal with all the different hardware, etc, so that time usually chews up all of time gained from appovals and then some...

 

Anyway, we are tracking well. We are moving forward. We are in the home stretch.

 

But, it's definitely not a science.

 

At its best, it's an art.

 

Soon, however, I do expect that uncertainty will be reduced enough that we can commit to a firm launch date. When we do, we will announce it to the universe. I can say that the degree of uncertainty is low and getting lower every day. We are definitely heading into the end of development and everyone here can feel it.

 

There will be an announcement about the real, final ship date.

 

Until then, take every update about how far along we are as just a status update.

 

Alt i alt ser det ut som vi vil ha BiA meget tidlig 2005 som seffølgelig er gode nyheter for alle som ser frem til denne realistiske fremtreden av WW2.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er blitt diskutert rundt om i forumet deres, men de vil desverre ikke komme med noe kommentar rundt dette for øyeblikket.

 

For dere som liker coop kan jeg jo si at flerspillerdelen har en slags coop del å tilby.

hva mener du med en slags coop?

 

enten er det coop eller så er det ikke coop

Lenke til kommentar
Det er blitt diskutert rundt om i forumet deres, men de vil desverre ikke komme med noe kommentar rundt dette for øyeblikket.

 

For dere som liker coop kan jeg jo si at flerspillerdelen har en slags coop del å tilby.

hva mener du med en slags coop?

 

enten er det coop eller så er det ikke coop

Enkelte vil kanskje kalle det coop, andre ikke. Gearbox kaller det det coop. Dere blir ikke å kunne spille coop igjennom hele enspiller campaign. I flerspillerdelen fungerer slik at hver person kan ha et lag med 5-6 boter å kontrollere. Det samme har motstanderen. Som dere sikkert har sett fra filmene oppererer botene i dette spillet med en svært, svært god AI. Dermed samarbeider du med botene ved å gi de ordre, planlegger strategi, osv. Det blir altså noe ala Battlefield med boter, bare med en mye mer avansert og taktisk AI. I tillegg skal spillet by på mer en bare deathmatch. Her vil dere kunne gjøre enkelte "missions" i flerspiller såvidt jeg har hørt.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar
BTW "lansert", indikerer at noe har skjedd, så du burde kanskje endre det til noe slikt som "mulig lansering i..."

ser ingen problemer med settningen jeg...blir det samme som å si "BiA blir muligens lansert januar 2005" bare uten "blir"..noe som forøvrig er meget vanlig i overskrifter og slikt :)

 

ontopic: :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...