GTI2 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Husker å ha hørt om ett program der du kan se på hva som skjer mens du skriver inn koden. Mener da att viss du f.eks lager en side i Dreamwever (ikke klag ) så kan du se hva php blir til isteden for å bare se ett ikon hvor det står php. Noen som skjønner hva jeg mener? håper på svar. Mvh. GTI2 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Skjønner ikke hva du vil jeg. Jeg skjønner hva du mener, men hva er du på jakt etter? Lenke til kommentar
GTI2 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Ett program hvor du kan se hva phpkoden blir til mens du skriver. Er en fordel for meg som ikke er überflink i php. Skjønte du nå? Endret 30. oktober 2004 av GTI2 Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Så du vil se resultatet av koden mens du skriver den, det funker dårlig tror jeg. Sett heller opp en lokal webserver på maskinen din hvor du enkelt kan teste koden din. Lenke til kommentar
GTI2 Skrevet 30. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2004 Kan ha vært det jeg mente..Skal jeg bare laste ned php fra www.php.net ? Eller må jeg ha en spesialversion på lokal webserver? (tror ikke det, men bedre å spørre) Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 For nybegynneren kan det være kjekt å laste ned en ferdigpakke, som xampp. Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 last ned html kit og installer php og i html kit så fyller du inn path til php.exe der du installerte htmlkit og vips så har du realtime php i "output" vinduet utrolig kjekt eneste er at det ikke funker med inkludering av sider o.l hvis du jobber direkte på en ftp server Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå