Scortech Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Må først understreke at jeg ikke har ikke noen peiling på AMD 64 CPU og HK. Har vurdert en stund nå om jeg skal oppgradere/kjøpe AMD 64 CPU og HK som støtter AMD 64 CPU. men må jeg da også kjøpe Windows XP 64 edition da? Eller kan jeg kjøre og bruke Windows Xp (vanlige XP) og kjøre alle typer spill og sånt?? (utenom dos spill da hehe) Endret 29. oktober 2004 av Scortech Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ja, du kan bruke win32 helt fint... men i 64 så får du mye bedre ytelse i spill osv... Søk her på HW, står svar på akkurat dette minst 50 plasser! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 :-) Kult...høres konge ut at spill får bedre ytelse..Konge...takk for svaret.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Bare til info: Spillene får bra ytelse i vanlige Windows XP (32bit) også. Men ikke på grunn av 64-bit støtten. Den gode ytelsen kommer først og fremst av den integrerte minnekontrolleren. Windows XP 64bit er forresten heller ikke å få kjøpt ennå. Det er ikke helt ferdig utviklet. Kommer vist i løpet av første halvår 2005. (Hvis Microsoft greier å holde lovnadene denne gang). Når det først komme kan du forvente at alle de gamle spillene yter likt som før, men når det dukker opp 64-bit versjoner av spillene så kan du nok forvente rundt 20% ytelseøkning bare på grunn av 64bit støtten. Det er de ekstra registerene i 64bit-delen av prosessoren som står for det meste av den ytelseøkningen. Når alt dette kommer så vil du altså få et raskere system bare ved å oppgradere Windows og programvaren. Endret 29. oktober 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Windows 64 Beta: http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/e...on/upgrade.mspx Lenke til kommentar
Izor Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Windows 64 Beta:http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/e...on/upgrade.mspx Er det så forferdelig lurt å oppgradere windowsen din til 64bit med en beta verson da? Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 nei den er buggy! ikke prøv det la andre utsette maskinene deres for det Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nei, akkurat derfor jeg har windows xp 32bits nå... Kan nesten ikke vente til Windows 64 kommer ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå