arianar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Denne dagen har vel vært helt super! Kan vel ramse opp de viktigste punktene: 1: Fri fra skolen! 2: Kjøpt meg bassgitar! En Ibanez GSR 200 + forsterker, gig bag og kabler, til en meget bra pris! 3: Endelig fått meg Henry Kloss CD spiller! Har bestilt den, og ventet på at den skulle komme, og endelig i dag fikk jeg hentet den! Med rabatt attpåtil! 4: Kjøpt DVD brenner! Så nå sitter jeg på PCen og groover med bassgitaren, mens jeg brenner DVDer! Aah, livet er herlig! PS: De i klassen hadde prøve i dag! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er mye som ikke kan kjøpes for penger. For alt annet har du "blablabla" Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Diggbart Bassgitar, ja egentlig de fleste typer gitarer Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Konge. Tok du deg bare en fridag fra skolen, var "syk" eller no? Kan være ganske deilig det, om du ikke har så mye fravær så bare ta en dag eller to, ahh, niiiice Lenke til kommentar
arianar Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Broren og søsteren min er hjemme i helgen i anledning bursdagen til moren min, og jeg. Så jeg fikk fri fra skolen for å være sammen med de denne helgen da. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Broren og søsteren min er hjemme i helgen i anledning bursdagen til moren min, og jeg. Så jeg fikk fri fra skolen for å være sammen med de denne helgen da. :!: De eller pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå