Gjest QbeC- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hva er max temp? eller hva er anbefalt/ikke anbefalt? Du burde ikke overskride 80 grader. Men ikke fortvil. Med ATI silencer 4 kommer du neppe opp i denne tempen. Anbefalt MAX load etter min mening er rundt 60. Lenke til kommentar
BUFF Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 For det første: Bruk ATi Tool istede for Powerstrip (Min mening i allefall)Og for det andre: Jeg anbefaler deg å kjøpe bedre kjøling til korte ditt da stock kjølingen ikke er mye å skryte av (ATI silencer 4) For det tredje: Flash bare korte ditt til XT PE for å åpne opp de siste pipsa og flash tilbake til PRO da korte ditt kjører mye mere stabilt da (Du får nogenlunde samme ytelse) Svar på ditt spørsmål om skjerm: Prøv en annen skjerm vist du har å se om det samme skjer på den. P.S. Jeg kjører mitt kort med 16 pipes (PRO) på 530/580 stabilt med ATI silencer 4. Har PowerColor sin x800 vivo Åpnet pipelines og kjører met ATI Silencer4 Prøvd med både å beholde XT bios og å gå tilbake til Pro og klokke med AtiTool Kortet mitt stopper på 526/600. Artifacts dukker opp på 527 på GPU. Har prøvd å kjøre ned minnet for å få opp GRU men kommer ikke over 526 på GPU. Noen som har prøvd voltmod? Linker til dette evnt. har lest om folk som kjører på 600/600 med ATI Silencer4, noen som kjenner de? Eller er det bare bull Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 kort kan tåle opp mot 100 grader men det er ikke å anbefale. det bør ma ligge på 70, men helst under 50grader Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 kort kan tåle opp mot 100 grader men det er ikke å anbefale. det bør ma ligge på 70, men helst under 50grader Hvor tar du dette fra? Uten å være alt for skråsikker mener jeg at Ati har utalt at disse kortene tåler svært høye temperaturer. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 WOHOOOOOOOO Fra å med i skrivende stund sitter jeg på Sapphire X800Pro @XT 520/560 takker for hjelpen folkens=) ps: har bestilt ATi silencer og AC5 nå=) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 ok, PCen er blitt ustabil og låser seg når jeg slår på spill og tunge operasjoner, jeg ser at tempen ligger på rundt 52C, så det er ikke varmen, men nå lurer jeg på hvordan jeg flasher tilbake til Pro? Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) sank fra idle på 64c til idle på 40c når jeg skrudde viften opp til 100% (og temperaturen faller fortsatt!) Endret 29. oktober 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 ok, PCen er blitt ustabil og låser seg når jeg slår på spill og tunge operasjoner, jeg ser at tempen ligger på rundt 52C, så det er ikke varmen, men nå lurer jeg på hvordan jeg flasher tilbake til Pro? Du kjører sikkert med Gigabyte biosen som e meget ustabil.. Flash tilbake til X800Pro BIOSEN eller X800XT original bios;) Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 ok, PCen er blitt ustabil og låser seg når jeg slår på spill og tunge operasjoner, jeg ser at tempen ligger på rundt 52C, så det er ikke varmen, men nå lurer jeg på hvordan jeg flasher tilbake til Pro? Du kjører sikkert med Gigabyte biosen som e meget ustabil.. Flash tilbake til X800Pro BIOSEN eller X800XT original bios;) Vist han tok sikkerhetskopi av den orginale biosen, så ville jeg ha flashet tilbalke til den. Det gjorde jeg. Mitt kjører 100% stabilt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå