e321 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Ønsker meg ett "photochops" forum. Ett forum hvor du kan poste modifiserte bil bilder. Her er en norsk nettside med mer om dette: link Sjekk også ut bilforumet.net sitt photoshop forum. Det er det jeg syns dere burde hatt... man kan jo poste under visuell kreativitet også da men det blir ikke helt det samme for meg ivertfall. Hva sier dere? send meg en PM med hotmail adresse så kan jeg forklare mer om det på msn, lære hvordan det skal gjøres osv. (steng denne hvis ingen er intresserte) Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hvorfor ikke poste under visuell kreativitet? det er jo akkurat det samme... du kan sikkert lage en "Den store bilmod tråden" i visuell kreativitet. Skjønner ikke helt problemet jeg. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Ønsker meg ett "photochops" forum. Ett forum hvor du kan poste modifiserte bil bilder. Burde i så fall lages under "Bil og motor"-forumet: http://forum.akam.no/index.php?c=11 Endret 30. oktober 2004 av Pingla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå