ttt Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 takke takk. håper at den vert betre ein singelplayer demoen. gode gamle AA er jo bra på lan, så den har litt og leve opp til. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Holder på å laste ned nå Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 De fleste bør laste ned via torrent Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Wow... Jeg veit ikke helt hva jeg skal si... Noe av det verste jeg har prøvd på lenge, og de animasjonene? Haha, snakk om morsomme. Komediespill eller? Ga meg ihvertfall ikke en følelse av krig og blodig alvor. Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Patetiske greier. Fra å være verdens beste FPS-spill, har PA ødelagt mye... Typisk oppfølger kanskje...(?) Ligner ikke på AA engang, og har ikke samme underholdningsverdi på noe som helst vis. Vil heller ha en ny versjon som bygger på AA, ikke en blanding av BF og hele den gjengen der (som jeg ikke har sansen for i det hele tatt). Skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå