Kjetil Lura Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Quote: Den 2002-05-22 22:55, Teddy KGB skrev:HAHA, reinstallerte faktisk Creative-CD-en.... Beklager å si det, men nå virker alt :smile: JA d var d eg sa du skulle gjør,men eg fikk bare kjeft jo,heheKjetil Lenke til kommentar
keithho Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 JEg har audigy og Dtt 3500 For å får lyd i alle de fem høytalerene må innstilling min være slik (Forsterkeren) Input selection: Digital din C-M-S-S: Music Winamp har ikke automatiske hardware verifying program. Derfor vil lydkort bare oppfatter dette som en stereo instilling.... Du får prøve deg frem... jeg hadde sammen problem i begynnelsen...... Husk dette er ikke program varen men den ligger i forsterkeren til høytalerene.... Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hvorfor noen skulle kjøre et stereo-signal i 4 høyttalere står for meg som et stort mysterium... Samme som når jeg testet de ulike musikk-surround-mulighetene (5.1) på forsterkeren i stua - uten unntak låt alt mye dårligere når front, senter og bakhøyttalere spilte samtidig enn når bare fronthøyttalerne var tilkoblet. Musikk er jo stort sett laget for 2 kanaler da... Lenke til kommentar
Teddy KGB Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Det høres neppe bedre ut med lyd i alle høyttalerne, men gøy å ha lyd i hele huset, fremfor bare foran PC`n Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 12:43, Teddy KGB skrev:Det høres neppe bedre ut med lyd i alle høyttalerne, men gøy å ha lyd i hele huset, fremfor bare foran PC`n Åh - sorry, trodde du hadde de 4 høyttalerne i et eller annet slags surroundoppsett sentrert rundt PC'en din jeg :smile: - My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå