JiMmY3200 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 hey eg lurer på noe siden det går rykter om psuen q-tec. Siden eg har den selv ble jeg faktiskt litt redd for min data eg har Q-Tec 400 Watt er det noen her som kanskje kan forklare meg hvorfor det er så mange stygge rykter om den Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 De yter langt under specs.(400W=250-300W), Voltene varierer veldig mye og de har en tendens til å explodere. Jeg ville ikke hatt en Q-tec om du hadde dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 De yter langt under specs.(400W=250-300W), Voltene varierer veldig mye og de har en tendens til å explodere. Jeg ville ikke hatt en Q-tec om du hadde dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. Q tec er vel greit, eneste jeg synes var dårlig når jeg hadde det var støy, jeg ville nok heller ikke hatt Q tec dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. fordi da hadde den brent Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Jeg har ett enkelt svar . Har man et PC system til 8-12 000 kroner ... Hvorfor skal man ta sjangsen på en PSU til kun kroner 300 som kan ødelegge utstyr for flere tusen . Bedre å skaffe en PSU til en høvding som holder for systemet idag og systemet man har imorgen . Eks. Tagan 480W er bakoverkompatibel med ATX 1 og fremoverkompatibel med ATX12V og ATX12V 2.1 . I tillegg til sikkerhet er det også økonomi i dette . Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg ville nok heller ikke hatt Q tec dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. fordi da hadde den brent Det gjør den uannsett. Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 jeg ville nok heller ikke hatt Q tec dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. fordi da hadde den brent Det gjør den uannsett. min gjorde ikke det faktisk er Q tecen min kaldere en North Qen Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 q tecen brenner nok ikke nei er nok ikke så ille temperaturer i den men du kan ikke sammenlingne q tec og north q Lenke til kommentar
pexxi Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Min eksploterte en vakker dag, det var jævli lattis, fikk ny av komplett også Lenke til kommentar
Pels Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 jeg ville nok heller ikke hatt Q tec dyppa'n i honning og kledd'n i marsipan. fordi da hadde den brent Det gjør den uannsett. min gjorde ikke det faktisk er Q tecen min kaldere en North Qen hehe .. siden Q-Tec vifta er på full rpm hele tiden. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Lite beskrivende emnetittel, samt brudd på tre-ords-regelen. Merkelig at de to gjerne går hånd i hånd.. Stenges. Endret 30. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg