Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Forhåndsbestillte nettop Half-Life 2 med Visa hos Zailor.no. Spørsmålet mitt er om jeg ble trekt nå, eller om jeg blir trekt med en gang spillet lanseres/sendes? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er vanlig at de trekker når spillet blir sendt. Du kan jo også sjekke kontoen din. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 De gjør vel ikke annet en å reservere pengene på kontoen din, du må bare passe på at de er der når det nærmer seg. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Er det slik at Zailor sender spillet slik at jeg har det til den 16. November da? Erfaringer med dette? Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Forhåndsbestillte nettop Half-Life 2 med Visa hos Zailor.no. Spørsmålet mitt er om jeg ble trekt nå, eller om jeg blir trekt med en gang spillet lanseres/sendes? Som en av betingelsene for å ha VISA-betaling, forplikter butikken seg til å IKKE trekke noe fra kontoen din før varen har forlatt butikken. Butikken kan imidlertid reservere beløpet på kontoen din. Disponibel saldo synker, men bokført saldo blir ikke endret før beløpet faktisk blir trukket Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Takk, da vet jeg det. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Er det slik at Zailor sender spillet slik at jeg har det til den 16. November da? Erfaringer med dette? Kommer jo litt ann på når de får inn spillet. Nå har jeg ikke brukt zailor.no, men de gangene som jeg har fonhåndsbestilt fra gamesmix, så har spillet kommet på lanseringsdatoen. Gjorde ihvertfall det med doom 3 og CMR2005. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 (endret) Thomas: For å gå litt off-topic, så burde du heller ha kjøpt HL2 (inkl. CS: Source) via Steam, og du får laste ned alt på forhånd (og spille CS: Source nå), samt slippe frakt og venting på pakke. Antar det er reservering først, så trekker de når de sender. Edit: I tillegg koster spillet 399kr, men via Steam får du silver for $59.95 (400kr), mens bronze koster $49.95. Endret 31. oktober 2004 av Karibi-Kåre Lenke til kommentar
monkeecheetah Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Er vel sånn at store spill som HL2 vil man ha eska og hele greia når man kjøper. Sku gjerne hatt av den gode gamle typen, så det virkelig vistes at man hadde kjøpt det! Og ja.. i det hele... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Thomas: For å gå litt off-topic, så burde du heller ha kjøpt HL2 (inkl. CS: Source) via Steam, og du får laste ned alt på forhånd (og spille CS: Source nå), samt slippe frakt og venting på pakke. Antar det er reservering først, så trekker de når de sender. Edit: I tillegg koster spillet 399kr, men via Steam får du silver for $59.95 (400kr), mens bronze koster $49.95. Har tenkt på det, men det er snakk om Half-Life 2. Har lyst til å eie spillet fysisk med alt liksom. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 sitter med en hl kupong jeg. Noen som vet om jeg bare får en cd når jeg benytter meg av den eller om jeg får komplett pakke? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 sitter med en hl kupong jeg. Noen som vet om jeg bare får en cd når jeg benytter meg av den eller om jeg får komplett pakke? Du får vel en av pakkene Steam har å tilby såvidt jeg vet. Ikke noe CD. Lenke til kommentar
arildjr Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 det vil da si bare nedlasting av spillet? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 det vil da si bare nedlasting av spillet? Nedlasting av Half-Life 2, Half-Life Source, og CS Source. Lenke til kommentar
Karibi-Kåre Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Hvis det er en vanlig kupong er det kun HL2 og CS: Source som kommer. HL: Source er kun med i Silver og Gold. Jeg synes det er veldig bra at man får laste det ned i stedet for å betale penger for shipping&handling. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kanskje en smule off topic, men jeg kan huske at jeg leste noe om at du fikk det spillet gratis pga av at du hadde moderert et eller annet forum? Så hvorfor kjøpe det da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Sjekke nettop kontoen. Kan ikke si det sikkert, men det virker som de trakk ved forhåndsbetaling. Kan sende en mail for å høre nærmere. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Såklart har de trukket hvis det er FORHÅNDSBETALING. Du betaler først og får varene etter at de har fått pengene. Det er hva som er forhåndsbetaling. Endret 1. november 2004 av MrBlueJack Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Ja, men å trekke for varer som ikke er på lager, eller som i det hele tatt ikke er lansert er jo dumt. Visa er jo så og si forhåndsbetaling, men nå er det jo et faktum at Half-Life 2 ikke er ute. Endret 1. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Dumt eller ikke. Hvis det står forhåndsbetale så vet du at de trekker pengene uansett om varene er på lager eller ikke. Det er derfor det heter forhåndsbetale. Men det du har gjort er vel å forhåndsbestille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå