Mio Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hei! Noen som har brukernavn og login til Netopia 4542? Jeg fant det her for en stund siden av en bruker som hadde posta det,men har mistet det igjen.Login og pass fra relativt.net kommer jeg ikke inn med her. En annen ting er at jeg har oppgradert linjen til ngt Echo og får max 570kb/sec ned. En kompis av meg har samme linje og får bortimot 800 eller mer, noen som vet om det går ann og gjøre noe for å bedre det? Takker for evt svar Lenke til kommentar
bytes Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 brukernavn = P kundenummer - 10000, altså har du kundenummer 65005 blir brukernavn P55005 Passord er det du fikk oppgitt i velkokmstbrevet fra ngt. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Nope,det virket ikke. Jeg fant et som virket på relativt.net Tshml55 login er ngt kanskje det virker for noen andre her hvis dere har problemer også Kjipt at hastigheten ikke sniffer oppi 800 kb/sec var det jeg håpa på Lenke til kommentar
Mio Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 i routeren er hastigheten satt til 5248/864 Noen andre med Echo som har noen annen config der? Trodde den skulle stå på 8000/864 jeg Lenke til kommentar
Mez Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Når man har Echo så er modemet/routern stilt inn på det som er maks av hva NGT kan få ut av linja di. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Nope,det virket ikke.Jeg fant et som virket på relativt.net Tshml55 login er ngt Når du har dette passord betyr det at det er gammel firmware i routeren. Oppdater den og passord blir som over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå