Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

online ADSL og Router oppkoblingshjelp

Anbefalte innlegg

Hei. Har online ADSL som er satt opp med telenors installasjon CD.

Har bestilt IP- telefoni og har derfor anskaffet en router :Cnet sin CNIG-914 Internet Broadband Router.

Koblet ADSL modemet til routern idag og håpet det beste , men kom ikke ut. Når jeg klikket på online Adsl " koble til" fikk jeg beskjedo om at det var opptatt.

Er det noen måte jeg kan sette det opp på ut å bruke ONline Koble til meny, og hva må jeg gjøre av innstillinger på maskin og evt router: Håper på hjelp, er grønn på dette med routter etc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

se i denne topicen, den svarer nok på spørsmåla dine.. Her

telenor har også en tutorial til en annen router enn det du har, men det skal være nesten det samme på din router. les her

Hvis du klarer å få det til å funke så er det kanskje greit å avinnstallere det stuffet fra CDen.. her

Endret av MrPingu
Lenke til kommentar
Hei. Har online ADSL som er satt opp med telenors installasjon CD.

Har bestilt IP- telefoni og har derfor anskaffet en router :Cnet sin CNIG-914 Internet Broadband Router.

Koblet ADSL modemet til routern idag og håpet det beste , men kom ikke ut. Når jeg klikket på online Adsl " koble til" fikk jeg beskjedo om at det var opptatt.

Er det noen måte jeg kan sette det opp på ut å bruke ONline Koble til meny, og hva må jeg gjøre av innstillinger på maskin og evt router: Håper på hjelp, er grønn på dette med routter etc

Du skal aldri koble til når du har router, slett den oppkoblinga og gå inn i routeren sin konfigrasjon og skriv inn [email protected] og passordet ditt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...