Doffar Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor midtstilles ikke denne siden i FF. Doffar og hvis dere ser på den i IE så er det en px mellom høyre div og borderen på container.. hvordan får jeg vekk denne? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 (endret) Endre øverste del av body.css til dette: body { color: #000; background: url("ski.gif") repeat scroll; text-align: center; margin: 0; } #container { text-align: left; width: 900px; border: 1px solid #FFFFFF; margin: 0 auto; } Endret 29. oktober 2004 av Waldmeister Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Hvorfor er det så stor forskjell på siden i FF og IE.. hva kan jeg gjøre for at det ser likt ut.. (slik som i IE) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Du kan bruke :important rule i css #lala { border width: 2px; border width: 4px; :important } det vil nå bli 4px i alle andre browsere enn IE Lenke til kommentar
Doffar Skrevet 29. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2004 Padding i FF blir større i padding-top enn det den skal. Hva kan jeg gjøre for å få det til å bli likt som IE?? Siden Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Jeg ser du har home.no.net som har støtte for PHP da kan du se litt på denne linken, jeg bruker den på alle sidene jeg lager http://www.misinterpreted.net/articles/PHP...ic-stylesheets/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå